• SweetSun

16 maj 2009!

Nu har jag sett alla datum i maj utom just den 16:e tror jag!

Hur mycket har ni kvar? Vad är klart? Är vi nervösa än?

• Svar på tråden 16 maj 2009!
  • Allimac

Nu är jag fru..;)

Bilder finns i galleriet!!

• SweetSun

Bilder finns hos mig med =P

• SweetSun
    Allimac skrev 2009-05-19 09:51:51 följande:
    Nu är jag fru..;)Bilder finns i galleriet!!
    Du måste göra galleriet offentligt bara!
  • Allimac

Öhh.. eller inte... hittar ingen sån inställning?!

• SweetSun

jo det ska finnas där nånstans..hm..

• SweetSun

Nu finns det ju! Jättefina ni var!!

• EmMa09

Nu är även jag gift! Bilder finns i mitt galleri...

• Linn74

Vad fina ni var allihop!! Känns konstigt att det är "över" nu. Har också lagt ut lite bilder.

Nästan alla hade kamera med sig, men själva hade vi såklart ingen. Det tar nog ett tag att samla ihop allas bilder... Funderar på att skicka med en tom CD-skiva med tackkortet... Eller är det "ofint" att göra så?

• EmMa09

Jag tycker inte alls att det är konstigt, finns ju många som lägger ut cdskivor på festen, så att skicka med dem med tackkortet är väl en kanonidé, då vet man att alla fått en skiva!
    Alla som jag pratat med har jag bett att få korten, men det tar nog ett tag att samla ihop dem. Vi hade dessutom med en fotograf under kvällen så vi väntar med spänning på alla hans bilder!

Ska ni alla iväg på någon resa? Eller det kanske redan är några som är iväg??
    Vi har vart i London denna vecka och ska i juli åka till västindien..längtar!

• SweetSun

Linn74; va fina ni var!

Vi åker inte på nån bröllopsresa, vi ska bara åka i Sverige med finbilen lite, ska njuta av den svenska sommaren, det räcker gott åt oss, vi gillar inte att resa utomlands.

• Linn74

Vi har varit i Prag, och till hösten åker vi iväg någonstans, har dock inte bestämt vart...

• Allimac

Vi åker till Barcelona på Lördag & sen medelhavskryssning 7 dagar!!

Svar på tråden 16 maj 2009!