• SweetSun

16 maj 2009!

Nu har jag sett alla datum i maj utom just den 16:e tror jag!

Hur mycket har ni kvar? Vad är klart? Är vi nervösa än?

• Svar på tråden 16 maj 2009!
  • EmMa09

Allt känns så bra nu! Allt är färdigt, har till och med pysslat med tack-korten nu!

Jag har också beställt bra väder! enligt yr.no så ska det bli kanon väder här (göteborg) på lördag!! Håller tummarna för att de har rätt!

• SweetSun

ja i göteborg ser det bra ut! Jag går in och kollar där varje dag!

Idag hade vi sambons familj här så vi fick stämma av det sista med deras uppgifter och så.

• EmMa09

Vad skönt att stämma av det sista, det gjorde vi idag med vår toastmaster! Tycker själv att det bästa kommer nu; när allt är färdigt och vi går bara o väntar med spänning på den stora dagen!!

SweetSun skrev 2009-05-10 18:52:52 följande:
    ja i göteborg ser det bra ut! Jag går in och kollar där varje dag! Idag hade vi sambons familj här så vi fick stämma av det sista med deras uppgifter och så.
  • Allimac

Åh, tack vilken bra länk & kika på! Örebro ser oxå oki ut!! Bara det inte regnar så funkar allt!!!

Ska träffa familjen idag & planera fredagens bök & fix ikväll!!

• Allimac

Ahh... kollade nu igen & det står spöregn.... What D...
    Jag får mardrömmar & kramp!

• SweetSun

usch då! För mig ser det bra ut än så länge! men man ska inte bry sig förren max 3 dagar innan, allt hinner ändra sig!

• SweetSun

såg nu att de ändrat från 20 grader å sol till 13 å regn..knepigt.. men jag bryr mig inget förren dagen innan.

• T hjärta H

Japp, nu är det regn för mig också... Och 9 grader... Ingen höjdare va?!?! Men så många gånger som det redan ärndrat sig hinner det kanske ändra tillbaka... 16 grader och sol lät bättre

• Allimac

Japp! 16 grader & sol!

Jag lägger min röst på det!

• Linn74

INgen idé att stressa upp sig över prognoserna. De kommer hinna ändra sig 10 ggr till innan lördag

Dessutom vet jag med bestämdhet att det kommer bli sol, för det har jag beställt!

SweetSun skrev 2009-05-11 16:02:13 följande:
    såg nu att de ändrat från 20 grader å sol till 13 å regn..knepigt.. men jag bryr mig inget förren dagen innan.
Svar på tråden 16 maj 2009!