Oktoberbrudar var är ni?
När ska ni gifta er? Hur långt har ni kommit? Vi ska gifta oss 3 okt.
När ska ni gifta er? Hur långt har ni kommit? Vi ska gifta oss 3 okt.
vi köpte pappret på panduro hobby kollade på nätet först men tyckte det var svårt att se färgerna där.
Tack - bra idé. Har en bild av hur jag vill att det ska se ut, måste bara jobba på att få det så också Ser fram emot att se din 1.0.
Vad kul och läsa att det går bra för er och det låter smart att köpa inbjudningsmaterial i butik då färger på nätet kan va svårt att riktigt se.
Kan hålla med om att det är svårt att tänka höst nu när man bara vill tänka sommar men det första gången jag längtar till hösten :)
Toastmastermarie, lät ju kanon med lokalen och kul att den var ledig!
Vårat tema är lila då det är min favoritfärg men nån mer färg blir det oxå.
Vi kommer ha turkos och orange/klementin som färger. :)
Vi gifter oss också den 10:e oktober!
Hur stor budget har ni?
Vi tyckte vi hade en stor budget, men ack vad vi bedrog oss...det är ju verkligen dyrt att gifta sig..
Ja, det är inte gratis direkt. Vi satte en budget på 100 000:- och sedan räknade vi vad vi trodde allt skulle kosta. Nu ligger vi på 97 000 så det är ganska nära. Det enda vi inte vet priset på ännu är blommorna och det kan dra iväg mycket... Det är väldigt mycket pengar att lägga på en dag, men det får det vara värt. Vi får vårt dröm bröllop så vi är nöjda!
Vi gifter oss också den 10 oktober och våra färger är lila och silver. Det blev väldigt snygga inbjudningskort tycker vi själva iaf. Vi köpte lila kort och alla detaljer på framsida är i silver. Vi ska skicka ut dem nästa vecka... så spännande!
Grattis förresten Snoddasen! Måste kännas skönt att få gifta sig på riktigt! Lycka till.