• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • junibrutta

Och jag måste bestämma blommor, bestämma vin till maten. fixa festprogram och vigselprogram. vi har inte varit på samtal med prästen än så det lär vi väl göra snart antar jag.
    Sen ska jag på ikea och köpa champagne glas till 120 gäster... många glas blir det, men får väl sälja dom här sen :)

• nni
    anna01 skrev 2009-05-26 07:25:23 följande:
    Hoppar in här jag med Väntar nervöst på min hippa. Idag ska jag till frissören och göra provfrisyr Fler än jag som har mardrömmar på nätterna om bröllopet?Drömmer att jag försover mig och inget är fixat mm Lite stressad nu kanske
    Inga mardrömmar än. Men det kommer kanske...

Ja idag e det 1 månad kvar!!
    Vi ska träffa prästen idag. Sedan succesivt göra klart festprogram o vigselprogram. Sedan e det mest smådetaljer kvar. Tror jag.
  • LirreMagic

En månad kvar och jag har haft 2 av 3 tärnor hos mig ikväll
    Har delegerat en massa saker till dem, festhäfte, musik under vigseln (vi ska ha borgerlig vigsel så vi får utforma den precis som vi vill) skickade iväg den formella beställningen om blommor till min väninnan som ska fixa dem och börjar känna mig ganska lugn igen.
    Imorgon bär det av till sömmerskan för att kolla hur klänningen sitter... känns lite läskigt

På tal om vals så fick vi ett bra genrep i helgen på några vänners bröllop och det går riktigt bra. Men så har vi gått på valskurs också =-)

• anna01

Skönt att en del slipper mardrömmarna i alla fall
    Igår skicka jag efter slöjan och nya dukar. Gjorde provfrisyr i förrgår
    Måste trycka om programen och göra om bordsplaceringen eftersom 10 st lämnat återbud :@ Idag tror jag att jag ska masa mig i väg till sömmerskan med brudklänningen.
    Ha en bra dag alla.

• AIE

Mailade vår prälle igår ang vigselprogrammet.
    Fick ett snabbt svar där han klargjorde att det vigselprogrammet som jag satt ihop fungerar alldeles utmärkt.,
    Skönt!
    Då är det satt och ska bara tryckas!

Idag ska jag och lillkillen tillsammans med en kompis bli fotade. Hon blev inbjuden till modell för en dag gratis och fick ta med sig tre vänner.
    Så jag tänkte passa på att ta bilder i underkläder till sambons morgongåva!!
    Ska bli lyx att få bli sminkad och fixad i håret...
    Idag ska sambon även in och hämta våra ringar. Vi har köpt nya förlovningsringar + min vigselring och ska lämna in dem gamla som en form av delbetalning. Så nu sitter jag här utan ring på fingret o jösses vad naken jag känner mig..

• mrsholm

Ja men gud vad tiden går fort!!! Snart e de dax hörni=)

• Linda Louise

Ska ändringsprova klänningen imorgon för uppläggning och intagning och allt det där... Hoppas att ryggfläsket har krympt sedan jag köpte den i mars efter all träning och slit, så att den inte ligger över klänningskanten där bak längre som en snygg liten extradetalj. Skiter i vilket förresten - jag kommer vara drop dead gorgeous ändå! (Annars stavas lösningen bolero. En sån ska jag ha.)

• LirreMagic

Är precis hemkommen från sömmerskan och är mycket nöjd då det bara vara några små små justeringar på längden som behövde göras på min klänning. Och då köpte jag den ändå i september redan så jag har verkligen lyckats hålla mig i form

• Linda Louise
    LirreMagic skrev 2009-05-28 16:26:29 följande:
    Är precis hemkommen från sömmerskan och är mycket nöjd då det bara vara några små små justeringar på längden som behövde göras på min klänning. Och då köpte jag den ändå i september redan så jag har verkligen lyckats hålla mig i form
    Jag är inte ALLS avundsjuk... Suck. Vad härligt! Vilken skön känsla det måste vara för dig! (Själv har jag varit en riktig träskpadda tidigare, men har lyckats kämpa bort 40 kg sen april '08, så jag är rätt nöjd ändå trots lite löst kött på ryggen.)
Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?