• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • nni

anapanasiti och anna01; kul att ni blev nöjda med era hippor! Jag väntar spännt på min, den kan bli hursom...

• nni

Kan ni förstå, vi gifter oss om 4 veckor med mannen i vårt liv!!

• Linda Louise

Bakfull, lycklig och nyhippad! Frukostbuffé på hotell brevid kyrkan vi ska gifta oss i (Klippan, Gbg), uppdragsutdelning (ta foto på fem par som låtsas ha sex - pinsamt men jag lyckades hitta hjälpsamma par människor och klarade det), line dance, lunch på filt vid vattnet brevid kyrkan, massage och bubbelbad på spa i centrum, helkväll hemma hos vän med massa mat, dricka, dans & lite Singstar (fick måla tavla med fingerfärg och svara på massa frågor de skrivit på lappar), utgång till roligaste och , mest partystinna gayklubben i stan och sen hemgång hand i hand med tillika svensexad fästman runt 04-tiden. JAG ÄR SÅ TACKSAM OCH GLAD! Hoppas ni andra som också blev hippade igår också hade det bra!

• mrsholm

Ja väntar fortfarande nervöst på min möhippa....min sambo tog de på svensexa igår. De hade det toppen med varmaste och soligaste dagen i år!

• LirreMagic

Jag blev också hippade igår.
    16 tjejer stormade in vår lägenhet halv tio igår och klädde mig i en grann "troll-klänning" för att anspela på mitt nya efternamn. Det förstas om hände var att vi fick måla av en kroki modell. Var väldigt kul och inte alls så fnissigt som jag trodde. Det jobbiga var bara att vi var utomhus på vår innegård så mina grannar måste ha sett allt. Efter det åkte vi för att äta lunch på en mycket trevlig restaurant med utsikt över stora delar av Mälaren. Efter det blev det dans, sexig stolsdans var sjukt roligt och vi var så jäkla grymma alla tjejern. Därefter blev det lite slappande i Karlbergsparken innan vi gick hem och gjorde oss i ordning för middag goda drinkar, en massa frågor och presenter. Därefter var det party all night long och jag kom hem lycklig och trött 03:30 imorse.
    Kunde inte bli bättre faktiskt

• Linda Louise

Tjugotvå dagar kvar! I helgen ska jag skriva på namnen på placeringskorten, göra någon slags framsida till fotoskivorna vi delar ut, proväta maten med olika viner, träna vidare på den förb****de valsen (not my cup of tea) samt slutkorrigera programpresentationerna om gästerna. Själv? Hur ser din to do-lista ut för helgen?

• annanilsson78

Fick i onsdages en lååång lista på saker jag ska packa innan idag så jag tror det vankas möhippa:)
    Börjar bli riktigt nervös!
    Men i kväll ska min man på sin svensexa så min blir nog på lördag, fast jag kan ju ha HELT fel... Jag tror inte de har lagt den samma kväll då någon måste vara med vår son.
    Annars hade jag tänkt skriva färdigt prestentationerna och göra klart alla placeringskort!
    22 dagar...

• junibrutta

Min blivande skall få sin svensexa i morgon och då tänker jag passa på att åka på ikea och inhandla det sista: champagneglas, ljus, blommor mm.
    Kvar att göra: servettringar, vigselprogram, samtal med präst, festprogram, placeringar. Det är tur man har semester en vecka före...

• AIE

Min sambo har också sin svensexa imorn.
    Undrar så vad dem ska hitta på. Vet inget mer än att dem ska ut på Orust!
    Spännande!
    Vi sitter just nu o håller på med festprogrammet. Shit vad svårt det är. Mkt som ska klämmas in på få sidor känns det som. Vill ju inte ge gästerna en hel roman

Vilka sånger ska ni ha med i erat festhäfte?

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?