Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Oj, trodde visst att jag var i Uppsalatråden... Alla kanske inte vet vad Fyrishov och Flustret är. Roligt iallafall med alla möhippor! Med tanke på hur mkt tid man sitter här kunde jag inte låta bli när vi var ute i lördags och såg andra blivade brudar att fundera över vad de möjligtvis kunde ha för alias här. För självklart måste alla som är på möhippa hänga här under ett alias.
glider in på ett bananskal...
ska gifta mig på öland i en trädgård 27/6.
Har inte fått hem klänningen än, festhäfte o bordsplacering ej klara..
många lösa trådar.
fixade frisören idag
framförhållning är inte min starka sida, men jag börjar så smått få kontroll över situationen,
Jag är mammaledig, så jag har ganska mkt tid (har en lyxunge )
jag kommer antagligen frivåffla in i det sista, men allt ordnar sig alltid tillslut.
Devisen är: vad kan gå fel med mkt god mat, närande sprit o en massa skämt?
säg det.. Lycka till alla brudar.
Hoppar in här jag med
Väntar nervöst på min hippa. Idag ska jag till frissören och göra provfrisyr
Fler än jag som har mardrömmar på nätterna om bröllopet?
Drömmer att jag försover mig och inget är fixat mm Lite stressad nu kanske
Valsen ja.... hualigen! Har en lillebror som är jättebra på att spela dragspel så han ska få spela "drömmen om Elin" sen har jag dealat med närmaste familjen om att dom ska börja dansa oxå efter typ 20 sek. Vägrar dansa solo en hel låt!
Vi lärde oss att dansa vals för att kunna undervisa i det under idrottslärarutbildningen där vi två dansade en hel del tillsammans så den känns helt lugn!
Däremot drömmer jag om svensexor o möhippor till tusen!!
Allt jag inte kan styra över är det som är mest stressande tror jag.
Ska iväg och klippa mej o prova frisyren nästa helg..spännande. Tror att mina vänner har med det i sin planering så att ja ska vi stylad i håret då....tror det blir möhippa då men vet inte=)
De e verkligen inte mycket tid kvar nu och inget känns helt färdigt...allt e lite halvklart bara!
En månad kvar nu tjejer!!
Hur ligger ni till?
Vi började med inlagan till festprogrammet igår.
Kvar att göra är:
Göra klart inlagan till festprogrammet och skriva ut
Göra Vigselprogram
köpa skjortor till pojkarna
stay-ups till mig
Beställa alkoholen till middagen och festen
Det här ska göras inom två veckor. Sen kommer min snälla pappa ner och hämtar allt till bröllopet och kör upp det till Mora. Vi får inte med det själva i bilen då packning + barnvagn ska med upp..
Är lite nervös att jag köpt för lite lakan samt dekor till dukningen...Himla svårt att beräkna det ...
en månad... dax att göra vigselprogrammen men måste ju ha godkännande av biskopen... börjar bli trött nu och idag borde jag vara glad då det är min examensdag... Min underbara vän gjorde naglar på mig igår.. de blev såå fina.. skönt med lugnande vänner ibland. :)