Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hade möhippa för en vecka sedan. En helt fantastisk dag som jag mig en high som räckte hela veckan. Trodde jag kunde andas ut på lördagarna nu framöver (förutom den på den Stora som nalkas om tjugo dagar). Men fel hade jag...
Igår morse plingade det på dörren halv tio och utanför stå en påse med massa konstiga saker jag sägs behöva under dagen. Instruktionen innehöll saker jag skulle packa ner och sedan skulle jag till närmsta Seven Eleven inom trettio minuter. Där mötte sex av mina arbetskamrater (som inte hade "kunnat" vara med förra veckan) upp och tog mig, varav två är män, men de hade bestämt att det är diskriminerande med möhippor för enbart tjejer, så de var med ändå.
Kort sammanfattning: första stoppet var hos en keramiker där jag fick leka med lera, sedan lunch på en gräsmatta (vid Nääs slott), sedan vidare till Gökboet för vuxenlekar. Efter det dusch och sedan ut i skogen. Upp med stort tält, fram med mat och dryck. Har inatt suttit vid en sjö med en varm brasa och sex av mina närmsta vänner och spelat gitarr, ätit en masa go mat, druckit ännu mer. De hade gjort ett brädspel om mig och min bm som jag fick spela, och det innehåll båda praktiska och verbala utmaningar. Mycket skoj!
Shit, jag känner mig som värsta prinsessan när man har vänner som hittar på sådana här saker för en! (Undrar om jag kan slappna av nästa lördag NU då? )
Jag blev hippad igår!!!!!
Anade ingenting när jag gick min sambos svensexa gäng till mötes igår fm. Döm till min förvåning när jag står där på parkering tillsammans med dem och mina tjejkompisar kommer framrusande!!
Är trött men överlycklig efter en superrolig möhippa igår!
Svärföräldrarna var med för att ta hand om barnen eftersom vi var iväg båda två...
Kan inte fatta att idag är det bara 3 veckor kvar!!!
iiiiiiiiiii....
oj oj.. 19 dagar kvar.. börjar snart gråta redan.. är som ett känslopaket hela jag..
måste nog ta ledigt nån dag i veckan för att uträtta ärenden. Måste nog ta och bestämma blommor nu....
och vin till maten, och vad jag ska göra för bröllops tårta...
äh allt ordnar ju sig ändå men när saker och ting hopar sig blir man lätt stressig, ska försöka utdirigera mera!
Nu är det verkligen den 27 juni som gäller. Annars kan jag få ett problem på halsen, eller ska jag säga magen? Där jag tatuerat in vårt datum idag. Första gången jag tatuerade mig men det gjorde inte alls så ont som jag förställt mig. 17 dagar kvar, samtidigt som tiden rusar iväg från mig kan jag inte vänta tills dagen kommer.
Ja har precis upptäckt en ballong på min trapp!! Den innehöll en lapp med en hemside adress där låten tommy tycker om mej fanns...ska lära mej den utantill!! Sen stod det... om du inte har löptränat än så är de dax nu.. på med skorna gumman
Antar att min möhippa e på gång!!
Vad kan detta innebära då?? De e talangtävling på torget i morgon...SKRÄCK!! Löpa gör ja mer än gärna...
Ja de lär ju märkas. Nervös!!!
Här fixas det så det ryker...Mina päron är på väg ner för att hämta upp så mkt som möjligt av bröllopssakerna. Så vigselprogrammen är klara, sambon är nere och skriver ut festprogrammen nu.. Sen ska dem häftas och det ska på ett grönt band men sen är det klart.
Favorspåsarna är packade med godis(blev jättebra) och hälften av placeringskorten är färdiga.
Klart är även mitt smink sånär på läppstift, samt min klädsel.
Kvar är skjorta till stora pojken samt att försöka snygga till den skjortan jag köpte på tradera till lillkillen...Ska lägga den i klorin över natten o se om den blir aningens vitare...
2 veckor kvar nu brudar
2 veckor kvar och här skapas musiklistan tillsammans med en flaska vin. Låtarna blir bättre och bättre att dansa till ju mer vin vi dricker =-)