• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • nni
    ÖBRUD skrev 2009-05-08 09:07:02 följande:
    50 dagar kvar...
    Ja BARA
  • brud27juni

Nu fick jag ont i magen....

• LirreMagic

herregud bara 50 dagar, paniken kommer krypande undra hur tusan vi ska hinna få klart allt i tid utan att stressa ihjäl oss, eller mig...

• mrsholm

Ja, min m2b jobbar heltid och studerar 50%..sen har vi tre barn, renoverar hus osv... inte mycket tid över för bröllopsfix=) Men sena kvällar o helger o en himla massa vilja blir allt toppen ändå! Har suttit med bordsplaceringar nu..skoj ju!

• Tess Dennis

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala
    Mrsholm: Degerfors, Värmland
    ÖBRUD: Göteborg
    nni: Eslöv, Skåne
    Sweedie70: Åre, Jämtland
    Tess87: Växjö, Småland

• Imma

Nu har vi äntligen gjort upp en plan avseende mat och dryck. Jag har fått bra kontakt med tjejen som sköter vår catering och vi kommer även att ta personal från henne, så behöver vi inte tänka på något på själva dagen (och ingen annan av våra gäster heller). Känns bra! Nästa helg åker vi finlandsfärja där vi köper upp oss på öl och cider. Vin köper vi från Systemet, så har vi möjlighet att lämna tillbaka det som blir över.

Äntligen börjar det kännas som att vi är med på banan!

Det enda som inte är på plats ännu är bukett. Min tärna har inte riktigt bestämt vilken färg hon ska ha på klänningen, så jag får avvakta lite. Är dock sugen på pioner. Är det någon som vet om de fortfarande finns den 27:e?

• mrsholm

Ska vi sikta in oss på att ses efter vår stora dag istället? Tiden rinner iväg och snart lär vi ju börja hippas oxå på helgerna kan ja tänka mej. Vi kommer ju ha massor att prata om även då o säkert lite fina kort att visa;)
    Vad säger ni?

• brud27juni

Tycker det lät som en toppen idé. Då kan vi ju som sagt kanske visa bilder åxå. . Men gärna efter den 14 juli. Åker på resa direkt efter brollopet.

Hihi Kram på er alla!

mrsholm skrev 2009-05-14 08:36:16 följande:
    Ska vi sikta in oss på att ses efter vår stora dag istället? Tiden rinner iväg och snart lär vi ju börja hippas oxå på helgerna kan ja tänka mej. Vi kommer ju ha massor att prata om även då o säkert lite fina kort att visa;)Vad säger ni?
  • oliveroebbasmamma

Hej på er...

Här är en till som kommer att stå brud den 27 juni i år!

har inte riktigt fattat att det bara är några veckor kvar! Vi bestämde oss i februari för att gifta oss i samband med vår sons dop, och sen var karusellen igång!
    Allt är fixat utom mina brudskor..hehe!!
    Vet inte varför just det är problemet, men eftersom min klänning är lite annorlunda (finns bild i galleriet) så är skorna extra viktiga då dom syns helt o hållet! NÅgra förslag???

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?