Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Kul att jag hittade 27:e junitråden!!
Själv sitter jag o klipper å klistrar mest hela tiden på festprogram å så... Det stora problemet för mig när tiden börjar rinna iväg är hur jag ska lyckas sluta amma innan dagen D. Inte lätt med brudklänningen på;)
Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna
Ja förstår precis va du menar...de har slutat lyssna för länge sen de flesta. Ja har turen eller oturen att två kompisar gifter sej samma dag som mej så vi har träffats o planerat lite ihop. Tråkigt bara att inte kunna se varandras vigslar...
Nej vad trist! Men ni får ha kväll med bilder och vin från era resp bröllop. :S Men hoppas att du verkligen får en toppendag!
mrsholm; men vad typiskt. Ja det e bra iaf att ni kan planera ihop. Själv planerar man på egen hand, med hjälp förstås. E det nära vänner till dig? Tycker själv det e tråkigt att vissa inte kan komma på bröllopet, men de har faktiskt haft sina anledningar. Vi har bjudit "de närmaste".
Mindre än 60 dagar kvar...
Vad har ni planerat för meny? Jag har inte alls bestämt mig än mer än att jag har köpt svensk löjrom tre kg som jag har i frysen och har torkade trattkantareller i massor. Tårtan vill jag försöka göra själv (en moussetårta som man fryser in och tar fram en h före servering) Maten har jag lejt bort till en kock och hon filar på lite förslag. Som småtugg före middagen har jag tänkt små kex med chevre, honung och pinjenötter, tunbrödsrullar med parmaskinka, olivröra och ruccola samt crostini med nån gegga på
Gud så gott med löjrom och trattkantareller mmm
Vår meny ser ut såhär
Förätt:
Västerbottenplättar med löjrom, creme fraiche, rödlök, gräslök & citron
Huvudrätt:
Rosastekt ankbröst med kantarellpotatis, sommar primörer och calvdossås
Dessert:
Apelsin och jordgubbsallad med en mousse gjord på vitchoklad och passionsfrukt med hallonsås
En möhippa med prat o skoj vore nice!!