• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • ÖBRUD

Hej 27 juni-brudar.
    Här är en till. Vill bara säga att det är 80 dagar kvar idag. Tjoho! Ni kan kolla på min presentation hur långt jag har kommit i planeringen.

• nni
    ÖBRUD skrev 2009-04-08 11:49:42 följande:
    Hej 27 juni-brudar.Här är en till. Vill bara säga att det är 80 dagar kvar idag. Tjoho! Ni kan kolla på min presentation hur långt jag har kommit i planeringen.
    80 dagar?? Oj oj!!
  • Maryanne

80 dagar kvar alltså... här är nämligen en till 27 juni :) känns som om vi har det mesta under kontroll faktiskt, även om några "stora" grejer inte är bestämda ännu. men jag räknar med att det fixar sig.

• Stårbrud27juni2009

Måste bara säga att jag just varit instängd i sovrummet och glidit runt i min klänning en stund! hihi Med tiaran på huvudet..... Är jag onormal eller? fnisss

• nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-09 22:19:58 följande:
    Måste bara säga att jag just varit instängd i sovrummet och glidit runt i min klänning en stund! hihi Med tiaran på huvudet..... Är jag onormal eller? fnisss
    Vad härligt!! Jag vill också det, men hämtar hem den först om 7 veckor.
  • Stårbrud27juni2009

Vad kostar det att använda sig av egna ringar och göra om dem?

nni skrev 2009-04-08 10:20:20 följande:
    Oh vad roligt! När man väl sätter igång med planeringen så går det snabbt... Ang ringen så ska vi smälta om våra. Har ändå haft dom i 5 år o vill förnya oss så tar samma modell som min blivande vigselring. Men annars gå till butikerna o visa upp era förlovningsringar så kan de kanske hitta vigselring(ar)som matchar? Lycka till med allt!Vi ska själva beställa ringar snart! Har kollat ut
  • Matina

Hej hej!
    Vi gifter oss också den 27 juni Vi har bjudit 115 gäster.

• Matina

Vad ska era blivande makar ha på sig?

• nni
    Matina skrev 2009-04-14 13:50:27 följande:
    Han ska ha grå kostym med ljusare grå väst, vit skjorta och grön slips Så stiligt så!
  • Tess Dennis
    Matina skrev 2009-04-14 13:50:27 följande:
    Vi gifter oss också den 27 juni. Vi har 107 gäster och min m2b ska ha på sig vit kostym, ljus väst, blå slips. :)

Vad har/ska ni ge/gett för era ringar?
Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?