Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Min ska ha svart kostym, smokingskjorta och ivory väst och plastrong.
Vi gifter oss utomhus i vår fina Folkets Park och har ca 50 gäster.
Hur många dagar är det kvar nu då?
Det börjar pirra lite i magen redan.... hihi
Min fästman ska ha en mörk kostym, vit skjorta och en snygg slips.
vi blir ca 120 st. min m2b ska ha frack i svart. dottern har en ljusgrå klänning med rosa sidenband. sonen skylle jag vilja hitta grått väst set med svarta finbyxor och vitskjorta, nån som vet vart man kan få tag på sånt till en tre-åring?
Hej! Jag med ska ska gifta mig den 27:ejuni. Det går ju riktigt fort, han friade bara för 2månader sen, har typ inte hunnit smälte det än. Känns så otroligt spännande och pirrigt. De största praktiska bitarna med typ kläder, mat, lokal, gäster, tårta är klara och det känns otroligt skönt. Hur gör ni med er smekmånad?
var ska ni resa och åker ni direkt efter?? Hur kommer ni att göra med fotograferingen? Det är ju skit dyrt! Jag tänkte hyra en och fota innan vigsel och lite under och sedan på middag el festen så kanske vi har engång kameror på borden. Sen är det väl en prioritering sak. Och blommor hur hittar men bra florist?? Var ska ni alla gifta er förresten??
Vi har bokat en fotograf för en timmes fotografering innan vigseln, det går på 2300:- och då får vi 21 bilder i ett album.
Vi ska gifta oss i Djurröd, utanför Kristianstad
10 veckor kvar idag tjejer!!
Ja, hur ska vi hinna med allt... hittade iaf skor igår