Hej alla glada, ledsna, gravida och ogravida!
Lappis, får jag vara med och leka om du och Nenne bestämmer er för att slänga ut alla som plussat? EA och några till vill nog också vara med... Hej Snorkfröken på tal om det!
Passionsblomman, låter jobbigt! Fast kanske symptom!?
Kängu, spännandeeeeeeeeeeee!
BS, blä för ditt illamående... men tur du slapp kräkas på jobbet. En kollega till mig var tydligen extremt illamående under sin andra graviditet så hon sprang och kräktes ljudligt på jobbtoan minst några gånger per dag... man träffar ju på en del småäckliga grejer i vårt jobb, så i samband med varje analsäckstömning fick hon springa och hulka (Jo, hon kan också skratta åt det såhär i efterhand...)
JAAA, bara TRE dagar kvar nu! *räknar ner för fullt*
Tinga, skönt att du får i killarna anabola nu, nej näringslösning menar jag förstås! Smakar det illa? Min yngsta systerdotter (1 år) lever (nästan enbart) av nåt slags pulver som man blandar till typ välling, som smakar superilla! Astronautfödan kallar vi den, superspejsigt och dyrt "helfoder" bestående av fria aminosyror, socker och vitaminer typ... hon har ett jätteovanligt allergisyndrom. Som tur är slukar hon astronautfödan lika glatt varje gång.
Har fullt upp på jobbet nu då vi är halverad styrka nu när folk börjat semestra... skönt att det bara är 2 dagar kvar till semestern! Har spikat hela vår semesterplanering nu, skönt tycker kontrollfreaket jag. Har säkert redan skrivit det, men för oss det blir lite hemma, lite musikfestival, lite skärgård-norr-om-hufvudstaden och lite Ön.
Vad har ni för spännande sommarplaner allihopa?