Livets stora och små frågor
Tillbaks på landet, tack för supertrevligt lunchsällskap tjejer! (Precis som Telis sa behövde jag inte vara nervös för alla är ju så trevliga, men jag blir ändå något av ett ufo när jag träffar nya folk för första gången, lovar att bättra mig till nästa (?) gång.) Korven tackar också och rodnar av alla komplimanger! Telis, jag ska pussa hans mage från dig
Min make med VÄRLDENS sämsta lokalsinne/Stockholmskännedom shoppade medan vi lunchade. Han skulle sen möta mig vid Östermalmstorg och säger glatt i telefonen att han kan gå dit från Kungsträdgården. Hittar du då? undrar jag och det tror han säkert att han gör. Efter en stund ringer han och konstaterar att han är på Hötorget! Blev lite fel torg bara... (Här snackar vi om en kille som har bott större delen av sitt liv bara 7 mil från Sthlm...) Och han blir kallad Stockholmare av norrlänningarna där vi bor... he he he...
Koko, fy så jobbigt, jag tar gärna över lite grav.hormoner av dig så slipper du känna dig så ledsen... Säg åt sambon att skärpa sig, annars! ... bussar vi Korven på honom!
Jag tyckte också 75 kr för vatten var lite saftigt, men tänkte att så är det nog på Östermalm...
Vickan, skicka hit lite illamående vetja, kan tänka mig att ta lite utan att vara gravid för det låter så sjukt jobbigt som du har det nu...
Tabita förresten, såg henne i toakön på Arvikafestivalen! I alla fall hennes look alike.
Undrar om Gulletussan (Mia o Klara igen) stavar sin sons namn med C eller K (Kevin alltså).