Livets stora och små frågor
Halloj i stugorna!
Passionsblomman, fy vad trist med ditt minus! Hoppas du njöt av nubben iaf, kram!
Sweet - din beskrivning av Greklandsresa fick åtminstone mig väldigt osugen att åka dit
Men Telis - jag tror jag fattar vad du menar. Sådär kan jag känna ibland inför resor eller annat upplevande, trots att jag aldrig varit gravid... men så är jag ju lite konstig också.
Vi är i alla fall "föräldrar" nu! Det går inte att beskriva i ord hur underbar han är, så jag tänker inte ens försöka. Vi hade ungefär 1,5 timmars resa från uppfödaren till torpet där vi är nu, och första 20-30 minutrarna grät och ylade han hjärtskärande, men sen somnade han! Väl framme blev det lite stressat med en massa främmande människor (och så vi, också helt främmande som bara helt fräckt kidnappat honom från morsan!), så han har varit lite gnällig inomhus, men väldigt nöjd med att tugga gräs och pinnar och fötter utomhus Han verkar överlag vara ganska morsk och självständig. Enda problemet är mina föräldrar och deras bekanta som är här, som är ganska opsykologiska och behandlar valpen fel enligt mig och maken... men som tur är åker vi hemåt imorgon.
Nu sover han så gott i sin bur och jag ska äta lite lunch.
Ha en fortsatt härlig midsommarhelg alla!