Nu har jag läst ikapp hela fyra dagar!
Hej!
Först - grattis till plusset Liten med familj!
Koko - att torrfoder till katter är ute har nog veterinärSverige missat! (iaf jag!) Finns ju många bra torrfoder nu för tiden och det är mycket bättre för tandhälsan om de knaprar torrt och man slipper betala för en massa vatten. Där jag jobbar säljer vi knappt något blötfoder alls, men så är det ju i en avkrok också så vi kanske är lite efterblivna Men det där med spannmål eller ej i fodret har jag lite dålig koll på, måste läsa på fodersäckarna när jag kommer tillbaka från semestern...
Tinga, kan inte annat än att skicka en massa styrkekramar och hoppas att det vänder uppåt snart!
Vad har hänt med Page?
Vickan - fy för ditt illamående... Vinkade iaf när vi körde igenom din stad idag! Och måste meddela att min "date" med DM igår kväll var helt UNDERBAR! När åskskurarna dragit förbi och solen tittade fram igen så gick de på scenen och det var SJUKT bra! Jag stod nästan längst fram och hoppade och tjoade och viftade som en liten tok och det var så braaaaaa och Dave Gahan var så fantastiskt underhållande och sexig! (Publiken som helhet var dock rätt trög så stackars bandet fick anstränga sig för att "klappa igång" folk. Ska man bara stå tillbakalutad med armarna i kors kan man stå längre bak tycker jag, inte längst fram och titta snett på oss som vill leva oss in och visa bandet lite uppskattning )
Haft en superhärlig Värmlandsemester! Vi bodde i en trång och bastuvarm stuga på en supermysig camping som låg fantastiskt vackert precis vid en liten badsjö. Morgondopp före frukost = nice! Gjorde utflykt i Glaskogens naturreservat i förrgår, gick en lagom lång vandring och spenderade sen några timmar ensamma på världens härligaste badklippor och nakenbadade (och gjorde lite andra nakenaktiviteter också ). Tvingat korven bada också, han är som en katt och ser helt förtvivlad ut och slokar med öronen, men nu är hans matte strandtokig så det är bara att vänja sig... Igår gick större delen av dagen åt att flänga på stan och försöka få tid hos någon läkare åt maken, vars 5 dagar gamla insektsbett från vår fjällvandring, blivit groteska och han ser ut som en vandrande böldpestspridare! Vi gav dock upp till slut då det verkade vara huur lång väntetid som helst. NÄr vi till slut kom till sjön för att bada så började det åska, typiskt! Utnyttjade våra festivalbiljetter pinsamt lite (skyller på korven förstås) men det var härligt med lite sol och bad också. Själva festivalen var en orgie i sunkighet, skräp och smuts, rosa hår och svarta kängor. Kul att kolla in alla galna synth-outfits!
Nu väntar en dryg veckas häng i makens hemtrakter. Åker nog in till hufvudstaden någon dag för att miljöträna korven så om det är någon där som är fikasugen så hojta till!