Slarvigt skummat ikapp lite...
Nenne, vilka fjäll ska ni till`(om jag får vara lite nyfniken?)
Page, tycker inte det är nån större skillnad mellan försäkringsbolagen, If blir säkert jättebra! Ska själv ringa och försäkra Korven idag.
Lappis, håller en massa tummar för dig... Långtidsodling = embryo som vill stanna länge, typ 9 månader?!
Frejis, skönt att myomet verkat lugna ner sig lite (visst var det så?...), hoppas det fortsätter så. LigusteR var det förresten, alla valpar får tydligen namn efter olika växter.
Tinga, skönt med frisörbesök, men var ska fåglarna bo nu då?
EA, Nenne mfl, åå vad ni är duktiga och flitiga i sängen (ja, och alla andra platser man kan göra såna övningar på). Här tror jag det är dag 14 eller nåt sånt idag (kolla vad jag är duktig på att ta karusellsemester, har inte ens koll på vilken dag jag är på! ) och här blir det inga barn gjorda när jag bara jobbar på kvällar och nätter och är kräkfärdigt trött sen. Och nu åker vi bort över midsommarhelgen och bor i ett litet hus med en valp i sängen och mina föräldrar i rummet bredvid och ja... ni fattar... Men om min cykel är som den brukar så dröjer väl ÄL minst en vecka till så det kanske är lugnt.