• Grund

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, vissa till mammor och blivit riktigt goda vänner.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärnis 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.htm...
    Tråd 6: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3142388.htm...
    Tråd 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3258827.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8
  • 31 maj 2008

Det vore jätteroligt, Grund! Hör av dig i så fall!

• AyBee

Herregud vad ni har saker för er under denna långledighet.
    Vi är bara hemma och slappar elelr ja....var på IKEA i 4 timmar och skissade på vårt nya kök. Inte så lätt när vi hade A med men det gick ok ändå.

Ida jobbar M så jag o A har haft en mysig dag hittills. Försov oss och missade vår tid hos BCV imorse. OPssssss så vi ska dit nästa fredag istället på en mkt bättre tid kl 13:00. Då sover vi garanterat INTE.

Annars så har vi inga planer alls och det känns ganska så skönt.

Ja Grund, jag kom på det på vägen hem. Som tur är har jag två till här hemma så vi klarar oss tills nästa gång vi ses vilket jag hoppas är snart. Ha en underbar helg i Dalarna, gumman. Har själv bott där i nsätan 2 år och jag älskar stället.
    Och som Barba skriver - krama Maj från oss.

Astriden - Ring om du behöver hjälp!!! Och försök att njuta imorgon!! Stora Kram

• Grund

Godmorgon sweethearts!

Maj: Stort tack för jättemysig fika! Ni bodde verkligen jättefint och området verkar riktigt bra. Förlåt att jag inte svarat på ditt SMS. Precis efter jag fick det dog telefonen och eftersom jag precis bytt abonnemang fick jag nytt SIM-kort och ny PIN-kod, vilken jag inte hade med mig till Dalarna. Vi körde faktiskt via Lyckorna på väg tillbaka och tyvärr låg huset i en sluttning med ett berg bakom så hela tomten är i skugga på eftermiddagen

Aybee: Bestämde ni något ang köket???

Astriden: Hoppas allt gick kanon i lördags! Berätta!!

Barba: Hoppas du fått odlat massa gott

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har haft det könt med några dagars ledighet?? Vi mår bra, jag har gått åpå penicillin och det är nätan helt borta nu I torsdags hade vi lite grill här med båda våra päron och hade det jättemysigt!! Hela helgen har gått till lite beök och Jonas har varit ute i trädgården!! Vi skall till plntagen denna veckan och då skall det bli riktigt nice

Grund vad kul att ni hälsade på Maj, verkar om om ni hade det mysigt!

Aybee - Vad blev det för kök till slut??

Astrid - Gick allt bra på bröllopet?? Du får berätta!

Barba - Hur gick det med basketfinalen?

• Amor Eterno

God morgon!

Glömde säga att under helgen har jag och mamma sytt gardiner till lilla L rum och nu är allt färdigt där inne Fattas bara vägordet om kall komma denna veckan!! Jag är så nöjd med rummet blev å fint om jag får säga det själv

Aybee - Hur blir det med det där partyt vi pratade om hemma hos Grund?? Vi kan ha det ho mig som sagt!

Skall surfa lite nu, medans lille L sover gott!

• BarbaBruden

Hej hej....

Kul att inreda, Amor! Vill se, vill se....
    Vad blir det för väggord?
    Basketfestivalen i Gbg var jättekul! Grabbarna var otroligt duktiga men tyvärr åkte de ut i kvartsfinalen. Bättre tur nästa år....

Vart är Astriden med bröllopsrapport?
    Kanske behöver vila upp sig denna veckan

• 31 maj 2008

Hej hej!

Här är allt bra Ska baka focaccia och frysa in idag till A:s namnkalas nästa helg.

Vi hade så mysigt besök i fredags av Grund och H! Tack! Synd att huset inte var bra. Då skippar ni det imorgon?

Nyfiken på bröllopet, Astriden! Fina bilder har jag ju sett i bloggen och fb.

Kram på er alla!

• Grund

Barba, det var ju inte så illa att komma till kvartsfinal. Nästa år hoppas vi på vinst såklart

Stort Tack igen Maj! Ni bodde ju så himla bra och fint.
    Nej, vi hoppas visningen imorgon. Man vill ju ha sol på en sommarstuga men vi har ju inte bråttom heller så det gör inte så mkt.

Just det Aybee: Fastnade ni för ngt kök?

• Stjärnis

Hej tjejer! Nu var det längesen jag skrev något i tråden igen.. Jag har en del att läsa ikapp också ser jag, alltid trevligt! Då har jag något att göra i helgen.

Idag måste jag få SKRIKA... IDAG ÄR MIN SISTA DAG PÅ JOBBET PÅ VÄLDIGT LÄNGE!!!! Det känns nästan lite overkligt men väldigt skönt! Det jag ser fram emot mest just nu är faktiskt att få sova. Det bir inte många timmar sömn per natt, så här ska sovas middag på dagarna framöver. Sedan hoppas jag ju få lite mer tid till att sitta framför datorn

Vad händer för er i pingst? Ingen som ska på pingstbröllop?

STOR KRAM

• Grund

Hej Stjärnis!

Såg på FB att det var sista dagen. Vad skönt för dig! Hoppas verkligen du får en skön sista månad innan du blir mamma, och sover jättegott Kram på dig!

Tänk vilken helg det verkar blir för alla som planerat pingstbröllop! Så roligt!

Maj: Hoppas ni får en riktigt mysig bröllopsdag på söndag!!!

Ikväll är jag gräsänka eftersom H är på sommarfest med jobbet i Sthlm. Men det ska bli skönt att ta det lite lugnt, sy klart gardinerna och se på TV. Imorgon ska vi äta på Thörnströms kök och på söndag blir det golf

Ha en riktigt härlig helg alla härliga tjejer!
    Kram!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8