• Grund

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, vissa till mammor och blivit riktigt goda vänner.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärnis 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.htm...
    Tråd 6: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3142388.htm...
    Tråd 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3258827.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8
  • 31 maj 2008

AyBee - jag är med på shoppingresa!

• Grund

Tjosan hoppsan!

Huuuuu, vilket tråkigt väder! Jag vill bara åka hem och sova känner jag. Jag är ensam på jobbet idag också pga Volvos stoppdag och sen är jag gräsänka i helgen.
    Så idag får ni jättegärna skriva mycket så jag har något kul att läsa inemellan

Kram på er, glöm inte gummistövlar när ni går ut!

• AyBee

Ja vad ska jag skriva.....ska till IKEA kl 13 och möta upp en kompis och hennes 7 mån son. Ska spana in kök igen tänkte jag samt garderober. Vill så gärna byta dom i sovrummen.

Sen efter det tänkte jag att vi åker hem till AStriden och myser lite. Det var evigheter vi sågs känns det som och t o m Axel har reagerat När jag frågade både igår och idag vad han ville göra så ska han "Träffa Nina" Han har abstinens tror jag

• Grund

Tack Aybee! Nu fick jag ett par minuters paus!

Jag förstår Axel, jag får också BT-vänsabstinens när det går för lång tid mellan vi träffas. Nu längtar jag till imorgon
    Maj, ingen ny resa hit inplanerad väl?

Ja just det tjejer...kan ni inte ta med era kalendrar imorgon så kan vi kanske försöka hitta någon bra dag att ha skaldjurspartaj i sjöboden.

• Stjärnis

Hej tjejer!

Aybee: Har också varit på Ikea idag med min mor och far. Jag skulle inte ha så mycket när jag åkte dit utan följde mest med som lite sällskap. Jag förstår inte varför det alltid blir dyrare än vad man har tänkt sig?

Annars är jag väldigt trött och seg idag. All energi jag har haft tidigare är som bortblåst men det kanske är vädret. Stackars studenter att behöva "springa ut" i detta regnande!

Hoppas ni får en toppenhelg tjejer!

• 31 maj 2008

Jag hade en liten plan på att åka ner själv med A, men nu är jag i Eskilstuna och träffar kompisar. Men om vi planerar in en fika nån vardag, kan jag säkert ta tåget ner och sova över! Saknar ju er!

• AyBee

Jaaaa Malin. Du o A kan få sova hemma hos oss. Har ju en hel stuga inreädd både med stor säng och spjälis. Du är välkommen när som helst!! Har semester länge iår. v 28-33.

Jag längtar också till imorgon!!!

• 31 maj 2008

Todilooooo! Hoppas lunchen var mysig! Saknar er! I helgen har Abbe fått mat för första gången och så har vi varit o badat. Mys!

Kramar till er alla!

Tack, AyBee, det ska jag komma ihåg!

• Grund

Stjärnis, vilken dag är BF nu? Vilken tur att du hann att baka lite innan tröttheten slog till

Inga problem Maj, du kan givetvis sova över hos oss också. Vad glad jag blev att ni kan den 25/7. Jag skickar ut frågan via FB så kan vi kolla att alla verkligen kan då

Puss och Kram

• Stjärnis

Hej tjejer! Jag hoppas att ni har haft en bra helg allihop? Vår helg har varit lugn. Vi har tagit det lugnt och endast gjort kortare utflykter till våra respektive familjer.

Vår bebbe har nog missförstått det här med hur den ska komma ut för den försökte sparka och böka sig ut från sidan på magen imorse vid fyra tiden. Mina stackars revben! Det var ingen idé att försöka somna om, så klockan 07:00 ställde jag mig och gjorde köttfärsås MEN nu är jag trött så ikväll blir det inte många knop gjorda..

Grund: BF är beräknat till den 30/6.

Amor: Jag skall inte glömma lypsylen. Åh, vad fint det låter med byrån, ljusstakarna och spegeln..

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8