I vått och torrt och stiltje och orkan
Usch o fya mig.....
Blommis: Ja det är ju en sträcka som hinner bli varm......hänga ut genom fönstret som en hund?! Kan bli MKT protein på den trippen!
TRevlig helg!!!!
på er alla!
Ninnis: Skönt att ni är sams igen...de där attans hormonerna har inte så bra inverkan på humöret alltid.... o va gulligt med ihoptvinnade morötter! Trist med testet...men o andra sidan så kan du få njuta av lite semestervin o öl....*försöker tänka positivt*
Blommis: Hmmm känner inte igen det där spelet....men varför skulle JAG spelhataren göra det eg?! Hahahahhaha
Låter SÅ underbart med bad med sonen!
Idefixen: Då blir det tätt mellan busungarna! Då är man väl ute ur blöjträsket förhållandevis fort....förhoppningsvis!
Gick ut o satte mig i solen igår.....SÅ härligt!
Fick faktiskt färg(=brun) efter bara 1,5 h!
Jag som annars tendenserar till att bli röd i början....tror det beror på Thailand...där vi laddade upp våra pigment ordentligt! Ser verkligen fram emot att få bli brun för en gångs skull!
Blodsockervärdena verkar helt ok...o ligger faktiskt inom gränserna! Så jag har faktiskt unnat mig både glass o liiiiite helnöt ihelgen! OCH jorgubbar! Mmmmmmm
Hejhej flickor!
Bilen gick genom besiktningen! Kjol o linne gjorde kanske susen.....hahahahaha
Hvidis: Bra resultat med viftande ögonfransar! *high fivar*
Va kul att du hittade en klänning! Den låter jättefin! Synd på mannens slipsjagande...hahahhaha men gulligt!
HAI är SÅÅÅÅÅÅ gott! *dreglar*
MÅSTE ta en tur om där på semestern!
Kan osså tipsa om en liiiiiten italiensk restaurang i malmö....som bara serverar dagens o catering....Di Penco som ligger på roskildevägen 3....de har SÅ HIMLA GOD italiensk mat!! *SLURP* o efterrätter!!!! Tiramisu....*mmmmmmm*
Fasen nu blir jag superhungrig!
Hmmm....illamående under indiananfall...hmmmm....har inte hört ngt faktiskt....låter skumt......visst kan hormonerna jäklas.
Men det finns ju faktiskt de gravida som haft blödningar regelbundet under graviditeten....men hur pass vanligt det är vet jag inte.
Daa: Blodsugande varelser är INTE skojigt.....skönt med paus ute i det fria ändå!
Blommis: Va härligt med riktig bad-dag!
Ankis: Kanske någon bacill du fått i dig?
Ninnis: Skönt att du fick recept på pergon....förstår att du inte vill gå till henne i framtiden....kanske kolla upp någon annan som verkar bättre? Booorde ju inte vara några som helst problem att byta bm tycker jag....
*håller tummen stenhårt för julipluss*
Ja var tog den fina solen vägen?! *spejar runt*
Märks att semestertiderna är här....inte så många inlägg....
I morgon ska maken på Depeche-konsert.....o så har jag ingen dator så jag kan sällskapa med er på kvällen....snyft!
På fredag ska vi på profylaxkurs!! Ska bli kul!
Har luskat o letat lite info om gravidetetsdiabetes.....finns inte så många jättebra sidor....många har olika värden osv....förvirrande.....men den infon jag hittade i komb med det diabetes-bm sa så har jag nog finfina värden på blodsockret....tycker tom att det är kul att testa nu....ser ju att kosten påverkar massor.....3 skivor fransbröd är INTE bra..hahahahaha....men det visste jag iofs redan!
Så jag tror inte det är några större problem för fladderbusets tillväxtkurva.
Blommis: Du är väl inte forfarande ute o badar??