I vått och torrt och stiltje och orkan
Hej flickor!
Daa.....du verkar ha blivit helt sönderkramad här inne nu! Vågar knappt krama mer.... *kramar ÄNDÅ*
O många kloka ord.
Blommis: Va skönt att M är tillbaka! Skönt att du fick prata ut med henne. Intressant det där med Pergon.....man lär sig alltid ngt nytt här inne känns det som!
Ninnis: Hahahahaha va gulligt med flodhäst o krokodil....har inte babyflodhästar blöja? Ungar är för söta....har för roligt för att hinna gå på toa i tid! Påminn mig att jag sagt detta nu.....jag misstänker att jag lär utsättas för det ett antal gånger...hahhahaha
Gugga mage allt du kan!!!
Snart tajm för dubbelgnugg på Ninnis eller vad säger du Hvidis??
Hviids: Ja...jag hoppas verkligen....men samtidigt så vet jag att extrasängarna till makarna är ubber-kassa att sova i.....o på avd 44 så FÅR ingen komma på besök...hehehehehe....så det kan vara rätt skönt osså.....men helst vill vi nog komma till patienthotellet där vi får ett eget rum....nåja...vi ska suga lite på karamellen under semestern!
Om inte frisk som en nötkärna...så iallafall ett friskt nut-case!
Håller tummen för att moderkakan har flyttat upp sig bra så att du slipper kejsarsnitt.
Av makens kompisars fruar så har 2 av 3 fött med kejsarsnitt....en planerad o en akut....o BÅDA skulle gladeligen göra det igen. Tyckte det var skitbra osv.
Så ja....det finns nog fördelar osså....försöker intala mig att det finns det....är osså inte sååååå glad för kejsarsnittstanken....*brrrrr*
Skönt med gemensam semester!!
Maken börjar sin semester på måndag....jag tror dock att jag måste gå in o jobba ett par timmar....så kan jag släppa allt u semestern.....det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ gött!