I vått och torrt och stiltje och orkan
Hej hopp i mormors topp!
Nu är jag tillbaka efter mitt baaaaaal-ande!
Klänningen passade bra o både hår o smink gick bra!
Hade en supertrevlig o rolig bordskavaljer som verkligen pjoskade bort mig med att dra ut stol osv!
300 personer i finstassen ger en hel del ögongodis......synd att maken är mer eremit än social....annars hade jag haft toppvinsten....min älskling i frack=mumsmums!
Blommis: Va roligt att ni fick så positivt intryck av huset! Håller tummen stenhårt för att banken ska ge klartecken!
Ninnis: Ja skåneleden är superfin här i krokarna! Förra året gick vi från Genarp o hem till Södra Sandby....3,5 mil...men vi gick hela dagen o hade supergod lunch o fika med så det var bara helt underbart!
Om ni knatar den rundan nästa år så kan ni gå en liten omväg o fika hos oss i nya huset i Dalby!
*håller tummen stenhårt för resultat denna ÄL*
Daa: Klart man får vara social o slappa tillsammans med vännina även om man inte får bada....bara att vara vid havet är ju rätt ljuvligt! Hoppas att du känner dig bättre.
Idag har jag varit hos pappsen o lunchat lite o han var bara lite gaggig så det var rätt trevligt ändå!
Sen passade jag på att köra in om o krama på mamma osså på vägen hem.....hon föröjdar sig så över magen!
Väl hemma så släpades maken in i sovrummet för abstinensstillande!
O sen möblerade vi om i sovrummet så att spjälsängen skulle få plats....blidde storstädning av lgh...o DET behövdes! *phuuuu*
I morgon bitti kommer ju min gravida kusin med make o frukostdejtar oss! Ska bli så kul! Vi har umgåtts så mkt när vi var små o tonåringar (skiljer ett år) så vi har ALLTID superroligt.....även om det är länge mellan träffarna!
Oooooh har glömt att berätta....har ju fått hem min TENS-apparat.
Tanken är att den ska hjälpa till med smärtlindringen vid förlossningen OCH hjälpa till nu med massage o hjälp mot svullna ben o foglossningsont. Har nu testat den ett par dagar....o den är faktiskt jäkligt skön...känns lite smått skumt i början.....myror i huden....men efter ett massagepass så är man rätt mjuk i musklerna!
Nackdelen är att maken osså tycker den är bra....så nu turas vi om att få massage!
Nä nu ska jag slänga mig i soffan o krama lite på maken o njuta av att vara hemma igen!
på er alla