I vått och torrt och stiltje och orkan
Hejhej flickor!
*Skickar BAMSEKRAM till Lanovia!* Vet hur det svider att lämna sin lilla håriga älskling...*snyft*.....men de är så lyckliga när man kommer o hämtar dem....så man glömmmer nääääästan bort hur hemskt det var att lämna iväg dem.
Låter som att ni haft helt underbart så här långt....o ja...grekland kan ju inte bli annat än super! Hoppas att illamåendet inte blir ngt problem.
Attans...skulle ha köpt sådan illamåendearmband till dig o postat så du hade haft dem i reserv OM du skulle känna dig lite gungig i magen.....Nåja....håller tummen stenhårt för superbra mående i grekland för dig!
*KRAMAR Ninnis jättehårt osså!* Låter som en riktig Ior-dag (Phus åsnekompis)....*KRAMAR mera o står längs vägen o peppar, hejar o gör vågen när juliplusscyklarna trampar förbi*
Blommis: SUCK för CSN....de är alltid så tjafsiga.....
Huset du hittade verkar väldigt fint....kakkelugn är väl ett måste för brudar som oss!
Hoppas att allt ser bra ut med follikelen *håller tummen stenhårt* o att ni får en skön o härlig dag på GRöna Lund.
*KRAMAR massor o står längs vägen o peppar, hejar o gör vågen när juliplusscyklarna trampar förbi*
Hvidis: *håller fortfarande tummen för att sista spekulanten knep butiken på studs* Hoppas att ni har det bra på er semester o visst var det nu i helgen ni skulle på bröllop osså.....du skulle ju ha din fiiiiiina grööööööna nyyyyyyyya klänning!
Ankis: Hahahah jag känner igen det där med klippningen.....man fegar såååååå.....har faktiskt inte klippt mig sen i sept!
Så det börjar bli liiiiite långt nu!
Låter så härligt med cykeltur o dopp!
Daa: Vilken dag.....*kramar om o klappar på kinden*.....skönt att få veta att allt var ute iallafall....men de borde ju verkligen ha ngn annan utsikt.....suck....eller sätta ngt på fönstret så man inte ligger o tittar på BB.....snacka om att trycka ner en i skorna totalt.....
*kramar mera*
jodå....sitter på jobbet på min första semesterdag....JÄTTEKUL!
Nja.....men behöver jobba in ett antal timmar då jag var iväg mer än halva dagen för provtagningar o massa läkarträffar i onsdags.....o så är det liiiiite grejor att fixa innan semestern.
Inledde semestern med tokspel på maken! Han tjafsar ALLTID om hur många kuddar jag har i sängen.....o speciellt nu med foglossningar mm så BEHÖVER jag verkligen ha ALLA kuddarna.....men då suckar han o pustar när någon kudde skulle komma in på hans sida av sängen.....fatta att jag blir helt kokt!!!
Jag bär VÅRT barn.....jag får o KAN inte sova i den ställningen jag brukar....o sover jag på rygg så snarkar jag o vaknar därmed trött som ett ösregn.....lösning på problemet.....STOPPA UPP EN KUDDE I ARSLET PÅ MAKEN...... MOOOOOOORRR!
FAAAAAN va jag blir förbannad ibland!!!!
Så....nu fick vi ur oss det.....ursäkta för mitt tokspel!
Var ju på profylaxkurs i fre-lördags...där var helt galet varmt i fre em....kokta kräftor typ....
Men jäkligt bra....fick öva en hel del....men övar genom att partnern kniper en i lår eller baksidan av armen....o så ska man försöka slappna av o andas istället.....rätt tufft.....maken knep så hårt att jag fick blåmärken!! Så det funkar def!
Nu ska vi BARA fortsätta att öva hemma o sätta upp gemensamma målbilder så han kan påminna mig när det är som värst.....
Köpte ett vete-bälte osså...tror att det kan vara till nytta mer än bara vid värkar!
Har semester nu o lyckligtsvis dator hemma... .....börjar jobba i v 32....ska bli så skönt med ledighet!
Men nu får jag nog ta o jobba så att jag kan åka hem snart o sparka maken lite på smalbenen.....*morrr*