Ninnnis skrev 2009-07-14 15:17:16 följande:
Nu har jag fått så mycket dubbelgnugg av Ingis & Hvidis fina magar, så om jag inte blir gravid nu så blir jag det aldrig! Kan meddela att även Hvidis var precis så trevlig i verkligheten som hon verkar. Tack för en jättetrevlig träff, tjejer!
Jaaa Hvidis var precis så trevlig som hon verkar här i tråden!
Hahahah ja vi gnuggade tusan på stackars Ninnis!
Fick sitta emellan oss o gå emelllan oss!
ALLT för dig, ninnis!
Blommis: Det är attans att ni bor så långt iväg....
Men vi tänkte på er alla o pratade lyriskt om sagoslottet/huset!
Men herregud vilken tragisk figur till människa! Har HON inte heller hört av sig på 5 år så kan hon ta sin jäkla utskällning o stoppa upp den där solen inte lyser......elller så kan jag åka o hjälpa henne med det....
*morrr*
Det är ju väldigt naturligt att man har en del personer som passerar kort o tillfälligt i ens liv.....visst ibland kan man sakna dem kanske.....men det är precis som att man gjort/gett/fått allt man kunnat "behöva/ge" till den personen....så att man typ har spelat ut sin roll i den andres liv.....tillfälliga änglar i ens liv liksom....vissa bättre än andra....o man MÅSTE lära sig att släppa iväg dessa människor när relationen inte ger mer. Flummigt?!
Skyller på solsting!
Fick en bra dos sol i Malmö med två soliga brudar
....o sen bar det av till stranden osså! Gött med årets första dopp!
Åkte igenom din kommun o vinkade febrilt till dig, Ninnis!
Smörgåstårtan efteråt hos svärisarna var goooooood!
Dock provade jag en tysk alkoholfri öl.....den var INTE så god som carlsberg....
Nu ska jag slänga mig i duschen o sen i soffan o slappa lite....
Blir en dust med banken i morgon fm.....ska jag följa med min fladderbusmage eller stanna hemma?