Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Nja, känner mig aningen ratad och är lite tjurig på mina syskon. Än så är det bara ett av syskonen som kommer av 4 st. Troligen kommer det bara ett syskon :(
Usch vad tråkigt, hur kommer det sig? Bor de långt borta?
Nå, något kul att berätta är att vi har hämtat vigselringen idag. Den är så fin! Vi köpte även hjärtörhängen till mig och tösen.
Jag ska försöka att lägga upp en bild i morgon.
hej tjejer!
jag gifter mig också den 22, så jag hoppar in här!
vi bestämde oss för just detta datum för 2 år sedan, bokde kyrkan och festlokalen ett år i förväg, så planeringen har varit igång länge
i lördags fick jag världens bästa hippa, blev kidnappad från jobbet, ivägkörd med en hemmagjord mikrofon gjord av en toarulle, toapapper och silverfolie... jag fick sjunga "I will survive" och "ladda grabbar" på gatan, klä ut mig, blev sminkad och fylld med skumpa, spelade in "ooa hela natten" i en studio, bjöd killar på gatan att smaka på mitt godishalsband, sålde saker, klippte kalsonglappar och en massa annat.
kvällen avslutades med middag på restaurang...
det enda tråkiga med min hippa var att "alla" var där, så jag har ingen att ringa och berätta om min fantastiska kväll, haha... så jag berättar här istället!
undrar också var ni andra köpt era underkläder till bröllopet?
Idag har jag en riktigt nervös dag och känner mig stressad över allt jag inte har koll på och funderar starkt på varför vi gav oss in i allt detta Men vet att det kommer vara värt det när det vi står där på våran stora dag!