Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Herregud! Ska bli så roligt!! Min bm har blivit kidnappad idag, de stormade in i vita overaller och gasmasker, skitläskigt!! haha, men så himla roligt!! De åkte och spelade paint-ball och nu är de ute någonstans i gamla stan :)
Känns bara så underbart härligt att det är så nära nu, jag tror att den här tiden, med allt planerande och all förväntan, kommer att vara en tid att minnas en lång tid framöver... sitter bara och njuter just nu :)
14 dagar kvar och vi sitter och pysslar för fullt.
Köpt massor med saker idag och avklarat en hel del på listan.
Just nu målas en resväska som dom gästerna som ger pengar som present kan lägga ner dom i. Blir nog toppen när den blir klar
Min karl är ute på sin svensexa idag nere i Varberg, Fun City samt en krogvända. Hoppas att han har det riktigt kul :)
Nästa vecka lär det bli min tur :)
Fortfarande bara hälften av alla bjudna som kommer men det ska nog bli kul ändå. Borde pyssla lite mer med gästbok och tackkorten...men det får bli nästa vecka.
Imorgon bär det av med en dagskryss till Fredrikshavn tillsamman med trollungen och en trött karlslok :)
Min klänning är tydligen färdig! Gulp...Ska dit och hämta den i kväll fast det regnar...Det är första gangen jag ser den färdiga 'produkten' sa att säga sa jag är lite nervös. Gick förbi butiken/studion i gar och sag den hänga där och blev plötsligt jätteosäker...Vet därför inte om jag ska ta med en kompis eller inte...
Vi hade simultan möhippa-svensexa i helgen! Tva kompisar till mig hade kommit hit fran Holland och USA vilket var härligt!
Tjejerna var gulliga mot mig (nästan föör snälla: var mer som en vanlig dag pa en lounge...) men killarna astaskiga mot sambon. Dessutom har de slarvat bort hans svindyra 7-jeans och skjorta nagonstans pa stan...Tycker det ar extremt oansvarigt faktiskt!
I övrigt ska vi trycka upp vara bröllopsprogram i veckan. Sambon aker till tryckeriet i eftermiddag och kollar läget; sen blir det copyshop för hela slanten
Hur har ni gjort med bordsplacering?
Prazzen: var gifter ni er? I närheten av Varberg?
Det börjar verkligen kännas nu! Vi kom just hem från Tyskland med bubbel i bagaget och ska sätta igång med tillverkning av festhäfte och placeringskort så snart som möjligt, men svärmor flyttar i veckan och min fästman måste vara med och hjälpa till... Så det är mycket, mycket nu! Ikväll kommer en kompis förbi för att testa frisyren och jag ska lämna in ringarna på putsning.
Lämnar du in ringarna på en vanlig guldsmedsaffär? Kostar det något? Borde nog också göra det, kan man putsa vitt guld tror du?
Lycka till med programen och frisyren!
Vi lämnar in dem på en vanlig guldsmedsaffär, där vi köpte vigselringen. De är av vitt guld och ska få ny rhodinering så det kostar runt åttahundra för båda.