Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Haha skönt att höra Nippran att du lugnat ner dig lite
Men förstår precis den där känslan då det för en stund knappt är roligt alls.
Hej alla.. nu är det inte så långt kvar =)
Jag tänkte att vi kanske alla behöver lite tips om vad som är kvar att göras.. jag startade en tråd för det men det är lite slow på idéer.. kanske ni kan hjälpa mig?
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3510067.html
Tack =)
Ugh.. vi sitter och haller pa med bordsplaceringen...Inte sa latt...Och nu visar sig kulturskillnaderna...:-0
En trist grej med att sambons kompisar slarvade bort hans klader pa svensexan ar att hans korkort forsvann pa kuppen! Grrr... inte sa bra med tanke pa att vi ska hyra bil mkt inom narmaste tiden.
Nu ska jag kolla vader igen Och bordsplacera!
Aftonbladets väder visar regn i Jönköping....gaaahhh, hoppas det hinner ändra sig! Väntar med spänning på yr.no ska visa lördagen.
Paljetten: Nu har aftonbladet ändrat till molnigt för oss i Karlstad Olika varje dag, väntar också på yr.no, går man in på detaljerad långtidsprognos kan man se vädret mellan 02-08 iaf
Jaaaaaaag tycker om yr.no! Visar molningt och lätt regn fram till kl.14, sen på eftermiddan och kvällen visar det sol och lätt molnighet!
Nu håller jag tummarna för att det stämmer, vi gifter ju oss kl.15
Yes! Var inne på yr nu och de visar en stor sol och 19 grader 0 mm nerderbörd....Hoppas det inte ändras!! ; ) Hur kan det skilja sig så mycket på olika vädersidor??
Hmmm...yr.no är ju väldigt sympatiskt. Visar 19C och sol över Varberg...Kanske är en san där önskesite
Vet ni: Vi blev faktiskt klara med hela bordsplaceringen i ett go i gar kväll och det med minimala diskussioner! Är helt förbluffad.
Nu har vi fått besked av alla gäster, 51 personer kommer, och vi har meddelat festlokalen.
Imorgon måste jag ta mig i kragen och skriva hemläxan som VF önskade :)