Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Vi har också en del att fixa. Bröllopsresan är iaf redan klar, den var vi på förra veckan. En weekend i Manchester
Kvar:
- träffa vigselförättaren
- köpa ring (jag vet, så seen på den punkten)
- köpa kläder till sambon
- piff till mig, hårprydnader, underkläder
- köpa dekorationer
...mja. Är väl det jag kommer på just nu. Vi gillar att vara ute i sista sekund... eller nåt
Usch nu börjar jag ocksa bli lite nervös för allt vi inte har hunnit fixa ännu... Har sa ruggigt mkt pa jobbet just nu att jag inte vet var vi ska hitta tiden att göra bröllopsprogram tex. Uj uj uj...
Hur känner ni andra er?
Vi hämtade ut viselringen igår och idag provade jag klänningen. Mamma syr den, så hon ville göra en extra koll innan hon fodrar och syr ihop livet och kjolen. Den blir jättefin! Vi håller för övrigt på att finslipa bordsplaceringen och festhäftet. Ska skicka gästlistan och bordsplaceringen till stället där vi ska ha festen så snart det är klart.
Har lagt upp bilder på ringen och klänningsprovningen nu. Om någon är nyfiken :)
Tack :) Ringen matchar förlovningsringen, och jag är inte så mycket för blingbling så den är mycket enklare än mycket som andra skulle ha valt.
Vara ringar verkar ocksa vara klara, i alla fall enligt guldsmeden som ringde i gar. Hon är dock sa extremt virrig att jag alltid blir lätt nervös att hon ska ha klantat bort nagot igen...Far väl se i kväll.
Nynaeve: Fin klanning! Själv provade jag min gjord i bomull förra veckan hos designern. Kändes ganska bra men var svart att fa ett riktigt intryck med massa nalar och i bomull...Han säger att den är klar nästa vecka...*hoppas*
För övrigt skriver jag pa bröllopsprogrammet pa kvällarna nu.. Gäsp! Men när det är klart borde det mesta vara under kontroll.
Hoppas jag.
Sista dagen för OSA och bara knappt hälften har svarat och betalat in... :(