• Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
  • Strindlund

Ser ut på aftonbladets prognos att det blir bra väder här där jag bor! Hoppas förstås på att dem har rätt! ;)

• MiaMariaT

Enligt någon undersökning jag såg på TV sp presenterar www.yhr.no de mest säkra prognoserna. Gissa om jag är inna på denna sida typ tio gånger per dag just nu....

• Nynaeve

Med mindre än två veckor kvar fick vi just ett återbud. Trist, mest för att vi verkligen vill att de ska komma. Men med ny bebis kan det ju bli lite krångligt.

Annars flyter det på, vi har gjort ett schema över vad vi ska göra varje dag fram till bröllopet så att allt blir fixat i tid. Det kanske gör att jag slipper ligga och grubbla på kvällarna!

• Nippran

Vi hade lite trassel med vår fotograf igår men m2b löste det hela...hoppas jag. Vill inte ha något strul sista veckan :( Var skitledsen igår.
    Och idag så glömde jag helt av att jag skulle på provsmink och hår!! Som tur var kunde hon även den 20/8...två dagar innan bröllopet. Tack och lov ska jag inte ha någon avancerad frisyr!
    Känner mig totalt förvirrad och ur tiden...Gaahhh!

• Happyasahippo

Nippran: Oroa dig inte: jag gör inte ens provsmink och har. Utgar fran att det blir bra ända. Man är ju ända där själv och kan paverka.
    Nu ska jag kolla väder!

• Meria84
    MiaMariaT skrev 2009-08-12 08:18:08 följande:
    Enligt någon undersökning jag såg på TV sp presenterar www.yhr.no de mest säkra prognoserna. Gissa om jag är inna på denna sida typ tio gånger per dag just nu....
    www.yr.no va? Såg den också, får vänta några timmar till för att se när lördagen kommer upp i listan
  • Paljetten

Hämtade våra förlovningsringar i dag som är putsade och fina. Som tur var tittade jag på dem när jag kom hem, (var ju tvungen att kolla hur de ser ut tillsammans med vigselringen, nyfiken som man är)och upptäckte att de glömt att gravera min m2b ring. Tur att man har en vecka till kvar...hahaha!: )

• Prazzen

Träffade våran präst idag. Hon var verkligen supertrevlig och det känns tryggt och skönt

Nu är det bara 10 dagar kvar och tiden går så fort så fort.
    Just nu så är ajg inte säker på att vi kommer att hinna med allt :-S

• Augusti09

var o provade min klänning idag som är inne och ska sys in hos sömmerskan, var riktigt fin nu och klar för avhämtning på söndag.. ska bli skönt för då är allas kläder färdiga.

• Nippran

Känner mig lite lugnare idag. Inte lika stor bridezilla varning på mitt humör :) Imorgon ska jag göra iordning Gästboken och påbörja tackkorten samt så har jag en tid hos Käftis.

Prazzen: Vad kul att det kändes bra med prästen! Du kommer säkert hinna med det som är viktigt...även om man också vill att smådetaljerna ska funka förstås :)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2