• Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
  • Nippran

Jag hoppas också att yr.no visar rätt. växlande sol och 19 grader :)

• Prazzen
    Nippran skrev 2009-08-12 23:28:11 följande:
    Njo, men bara lite ;) Antar att det är bröllopsnerverna i kombination av överarbetad på jobbet. En jädra tur att jag tog semester innan bröllopet :) Hoppas att allt går väl för dig med din planering. Har ni mycket kvar?
    Vi har en hel del kvar men tar semester från imorgon så sedan ska det sista hinnas planneras och fixas

Härligt att det löste sig med alla gästerna
  • Paljetten

Yippey,var inne på yr.no och nu står det sol, lätt bris och 26 C på lördag!!!hoppas, hoppas!!!
    Var och gjorde provuppsättning och sminkning i går. Det kommer bli jättefint! I dag kommer de ha svensexa för mannen! så kul!

• Happyasahippo

Fick vara bröllopsprogram i gar, dvs omslaget, sa nu ska här kopieras och häftas för fulla muggar. Tyvärr är allting stängt här i morgon pga helgdag sa där försvann en san där extra dag vi hade räknat med...Inge bra!

Ska tona haret i kväll och sen direkt pa danskurs med sambon! Jag nämligen inte alls dansa...

• Happyasahippo

Usch och fy för yr.no!! Nu visar det 16C och regn!!

• Meria84
    Happyasahippo skrev 2009-08-14 10:33:36 följande:
    Usch och fy för yr.no!! Nu visar det 16C och regn!!
    Säger detsamma, kraftigt regn och 14 grader för oss. Däremot strålande sol på tors, fre och sön
  • Paljetten

Ja nu har de ändrat sig, till kraftigt regn även här.... men med tanke på att de ändrar hela tiden kanske det finns hopp??eller vad tror ni? Nu ska sura lite sen jag hämta min klänning!

Meria84 skrev 2009-08-14 11:14:50 följande:
    Säger detsamma, kraftigt regn och 14 grader för oss. Däremot strålande sol på tors, fre och sön
  • Augusti09

kollar på köpenhan då vi br i Malmö, ska få 8mm regn den dagen men det verkar var på förmiddagen sen skulle detbörjag spricka upp vid 14tiden för att vid 20tiden vara strålsnde sol. Vi gifter oss kl 17 så det vådar gott!

• Meria84

Paljetten: Ja jag håller tummarna för att det hinner ändras igen, lär det nästan göra då det varit tre helt olika bud de senaste dagarna... Kul med klänningen! Idag ska vi träffa vigselförättaren.

• LB5

Idag blir jag hippad!!! Wohoo!! Jag har fått brev hem med instruktioner, och den första är att sätta mig på ett tåg till Uppsala (ifrån Stockholm). Spännande!

Nu är det 1 vecka kvar tjejjer!!!!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2