• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Trudilutt

Välkommen runa78! Hur är upplägget för er stora dag?

• söderbor

Hej!
    Kan gå med här vi också!
    d dagen är den 12e september.

stress planering...

• Arwent

Vi bestämde i måndags att vi ska gifta oss den 19 september!

En fråga...
    Vad ska era toastmastrar ha för uppgifter?

• FruKråka

Hej, hej!

Ny i denna tråden!
    Vi gifter oss den 12 september
    Bestämde oss i april, eller...maj definitivt för att det blir septemberbröllop så vi har en hel del beslut att fatta och saker att hinna med innan den stora dagen om ca 3 mån.

En fråga:
    Vad ska ni ha för skor? Någon som har bild eller tips på inköpsställe?

Har varit i sex olika butiker och antingen var de inte sköna, fanns inte i rätt färg eller storlek eller så var klacken för hög (jag är 1,78 och det räcker bra )

Kan man ha en öppen tå eller är det för kallt i september? Äsch, att en sån liten detalj kan betyda så mycket? Haha

• Igia

Välkomna allihopa!

Jag har beställt skor från matildas fest. Hon i sin tur måttbeställer från Kina. Jag har blid på de i mitt galleri, fast kommer att ha helsvarta. det finns många olika modeller. Mina har öppen tå och jag tror inte det blir för kallt, kan ju oxå vara riktigt varmt i sept.

Våran toastmaster kommer att lägga upp planeringen för dagen, hjälpa till med festhäftet, ta emot och hålla ordning på tal och spex. hålla kontakten med köket och lösa problem som uppstår under dagen.

FruKråka skrev 2009-06-10 22:00:34 följande:
    Hej, hej!Ny i denna tråden!Vi gifter oss den 12 septemberBestämde oss i april, eller...maj definitivt för att det blir septemberbröllop så vi har en hel del beslut att fatta och saker att hinna med innan den stora dagen om ca 3 mån.En fråga:Vad ska ni ha för skor? Någon som har bild eller tips på inköpsställe? Har varit i sex olika butiker och antingen var de inte sköna, fanns inte i rätt färg eller storlek eller så var klacken för hög (jag är 1,78 och det räcker bra )Kan man ha en öppen tå eller är det för kallt i september? Äsch, att en sån liten detalj kan betyda så mycket? Haha
  • Rebellen75

Här har det tillkommit mycket nytt - kul.

Välkomna till tråden.

För mig går det segt just nu men jag ska nog hinna med allt tror jag.

• Trudilutt

Välkomna alla nya! Ju fler ju roligare!

Arwent - Våran värdinna ska dela ut vigselprogram i kyrkan tillsammans med brudtärnorna. Åka till fefstlokaen på morgonen och reka blommorna, åka före alla gäster efter kyrkan och se till att det serveras välkomstdrink/champange och dela ut tipspromenad lappar. Hålla ordning på middagen med serveringspersonalen,tal,spex mm.

Frukråka - Jag har ett par skor som jag kommer använda, i guld. Det kommer bli en fin brytning tror jag De är hela i tån, men och andra sidan så har man väl strumpbyxor(?) så såå kallt kan det väl inte bli under den stora klänningen??

• stl48

Fick ett sms av guldsmeden igår att ringarna är klara för prövning Tjohooo! Kan knappt vänta, men har tyvärr inte tid att köra till stan förrän på måndag och det är ju en evighet!!

Klänningen kommer i början av juli och det är ju också en evighet Det är mycket väntan när man planerar bröllop.

Igår bokade jag om vår transport från kyrkan till festlokalen.
    Vi hade beställt en veteranbil men nu ska vi ha 2 hästar med vagn. Hoppas att det blir sol så vi kan ha öppen vagn.
    Klart att det blir sol varje lördag i september, eller hur tjejer

• vigsel09

Hallå!
    Vi gifter oss den 5 sept i Sthlm.
    Jag har också köpt mina skor på Matildas fest som någon skrev.
    Hämtade min ljusrosa skor i går och blev så nöjd!!
    De sitter perfekt och den rosa färgen är exakt som vi ska ha.

• delirious

hur gör ni andra med bröllopsris, eller har ni såpbubblor? Ser så fint ut med bubblor, och sen är det på flera ställen inte tillåtet med ris då det inte är bra för fåglarna...men kan man ha bubblor i september?

Svar på tråden September 2009 del 4