• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • carolaj83

för engångsskull ska jag vara ego och bara tänka på mig sj och min närmaste familj den dagen, alltså min sambo o våra barn...

har fått mååånga erbjudande av folk som vill hjälpa till i lokalen dagen innan, men jag o sambon har bestämt bara vi, känns lugnast så, så lite åsikter som möjligt som ska lägga sig i, är jag elak eller klok i mitt/vårt beslut?

• emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-06-12 16:35:39 följande:
    Jag har inte hört det här att man inte får ta tillbaka sitt gamla namn? Fast iofs, vill man det?
    Man har rätt att ta tillbaka sitt flicknamn om man vill det! Annars vet jag inte om jag hade velat byta
  • StillÅ

När gästerna anländer till vår festlokal ska de bli fotade och skriva i en gästbok. De får även lite kex/snittar eller vad det nu blir, där utanför eftersom vi dyker på buffén med en gång när vi kommit. Alltså ingen förrätt.

Våra värdinnor har redan börjat jobba på för fullt. De har intervjuat oss för bröllopsbladet och jag vet att det kommer bli hur bra som helst! De är vana bröllopsvärdinnor och hittar alltid på något kul!

Åh, jag är så glad för jag har hittat en bagare i stan som kommer göra små bröllopsbakelser istället för tårta och vi förstod precis varandra när vi pratade. 20 kronor styck, så det blir billigare än en tårta!

Vad är det för papper man måste skicka in nu igen? Har helt glömt detta!

• emertin

Hej tjejer, jag har ett dilemma!

Jag var och spontanshoppade en brudklänning idag, och nu börjar jag få kalla fötter.....

• emertin
    StillÅ skrev 2009-06-13 14:58:08 följande:
    När gästerna anländer till vår festlokal ska de bli fotade och skriva i en gästbok. De får även lite kex/snittar eller vad det nu blir, där utanför eftersom vi dyker på buffén med en gång när vi kommit. Alltså ingen förrätt.Våra värdinnor har redan börjat jobba på för fullt. De har intervjuat oss för bröllopsbladet och jag vet att det kommer bli hur bra som helst! De är vana bröllopsvärdinnor och hittar alltid på något kul! Åh, jag är så glad för jag har hittat en bagare i stan som kommer göra små bröllopsbakelser istället för tårta och vi förstod precis varandra när vi pratade. 20 kronor styck, så det blir billigare än en tårta!Vad är det för papper man måste skicka in nu igen? Har helt glömt detta!
    hindersprövning och papper om att byta efternamn om ni ska göra det
  • carolaj83

emertin -har du bild på klänningen?
    vad är det som inte känns bra?

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-06-13 22:32:29 följande:
    emertin -har du bild på klänningen?vad är det som inte känns bra?
    Jag är en velig typ bara
    Har bilder i mitt galleri....

Funderar på om jag skulle ha en klassisk vit klänning istället, den jag har köpt är champagnefärgad.
  • TesshjärtaFred

Emertin du måste göra ditt galleri synligt för att vi ska kunna se bilderna. Det gör du under inställningar.

• StillÅ
    emertin skrev 2009-06-13 21:22:49 följande:
    hindersprövning och papper om att byta efternamn om ni ska göra det
    Tack!!
  • carolaj83

hur gör ni andra med bröllopstårta? vad ska ni ha? vart har ni beställt? vad kostar?

har hela tiden tänkt beställa 2 st "vanliga" tårtor och skriva dotterns namn så det blir doptårtor, men börjar nu vela på denna fråga

Svar på tråden September 2009 del 4