MAJ 2010
Fröken,
Ingen aning. Funderar ev. på att åka till nåt spa nån dag efter bröllopet utan vår dotter och att vi sen åker hela familjen nånstans runt Medelhavet på bröllopsresa.
Fröken,
Ingen aning. Funderar ev. på att åka till nåt spa nån dag efter bröllopet utan vår dotter och att vi sen åker hela familjen nånstans runt Medelhavet på bröllopsresa.
Fröken,
Jadu, kom att tänka på detta ikväll...så vi har inte tänkt så mycket. Men jag håller med om att Grekland är underbart!
Nu föreslog m2b Menorca...så jag får väl kolla upp det
Fröken,
Ja...önskar bara att man hade mer pengar att röra sig med.
Här kom vi nog fram till att vi inte kommer ha råd med nån bröllopsresa Ialla fall inte om man ska åka kort efter bröllopet. OM vi inte drastiskt minskar ner gästlistan till bara de närmaste, men det känns ju inte så skoj.
Det är ju så osäkert för min del hur det ser ut på jobbfronten och sen ska ev. skruttan börja på dagis och då kostar det.
Snuttfia,
Det lät ju som en jättebra idé att sova två nätter på hotell
Nu är vi nere i max 40 gäster, känns riktigt bra måste jag säga. Sen får man ju se hur många som kommer.
Vill som sagt inte ha så stort.
Min blivande kommer troligtvis ta mitt efternamn. Jag har ett ovanligt och han har ett -son namn.
Fröken,
Uj, ingen aning. Måste höra med stället som vi ska vara på om de kan rekommendera nåt bra.
snuttfia,
Vår ceremoni kommer börja kl. 15. Tycker det känns rätt så lagom. Då blir det kanske inte alltför stressigt på morgonen och sen att det blir lagom att man minglar lite och sen sätter sig till bords. Gissar att man kommer vara rätt så hungrig efter själva vigseln
Nu är det dags för jobb igen. Hörs ikväll.
Har kört fast. Har kommit på en jättebra värd, men frågan är vem som ska vara hennes reserv ifall hon inte kan/vill.
Det blir totalt 20 inbjudningskort som ska skickas ut. Men det kanske är lite tidigt att beställa dem än, eller vad tror ni?
Uj, så lugnt det var här ikväll.
Är det bara jag som inte kan slita mig från detta forum?
snuttfia,
Jag har heller inget vettigt att skriva, men jag skriver ändå
Nä, jag har inte beställt inbjudningskorten än. Funderar även på att beställa placeringskorten i samma modell, men jag vet inte...kanske blir lite för dyrt. Det skulle isåfall kosta ca 500:-
Härligt att boka kyrkan imorgon. Själv längtar jag efter att få se vår prel.bokade lokal inuti och få prata med de som äger den om saker och ting.