Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Kanske var tur att jag inte beställde inbjudningskorten tidigare idag för nu tror jag att jag vill ha dessa istället: www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=2100

• CiaLovesAndreas

nu gifter vi oss skrev 2009-07-31 22:40:39 följande:

Ska väl egntligen inte surfa klänningar nu när min är klar...men den här var fin! www.maggiesottero.com/maggieBrides.aspx
    Mmm
    Jag har slutat kolla på klänningar helt nu när jag hittat min drömklänning
  • CiaLovesAndreas

Idag blir det en tripp till svärmor så jag kommer inte ha tillgång till dator förrän imorgon då vi kommit hem.

Ingen som har en liten kommentar om inbjudningskorten?

Vi hörs.

• CiaLovesAndreas

Anledningen till att jag tycker om de med händerna är för att de kunde varit våra händer, mannens, mina och dotterns. Kanske en liten symbol att vi blir en familj "på riktigt" Men ännu har inget beslut tagits.

nu gifter vi oss,
    Här är klänningen: www.marinadesign.se/butik/product_info.php&products_id=831

Våra nästa projekt när det gäller bröllopet är: bestämma och beställa inbjudningskorten. Ta kontakt med festlokalen som vi prelbokat och få komma dit och titta ordentligt. Träffa fotografen för att se om personkemin stämmer. Boka tid för min make up.

• CiaLovesAndreas

nu gifter vi oss skrev 2009-08-02 20:45:14 följande:

Cia: fin klänning, mycket snyggt med det snedskurna bandet under bysten!Jag vet fortfarande inte vem som ska sminka mig och sätta upp mitt hår, vi håller lågbudget och har inte tänkt betala proffs för detta. Men vi känner tyvärr ingen vi vet är bra på hår! :(
    Tack så mycket! Föll för den så fort jag såg den och sen att den satt perfekt på gjorde det inte svårt att bestämma sig

Nu tror jag vi har hittat ännu ett alternativ till inbjudningskorten kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=4700
  • CiaLovesAndreas

Fröken,
    Ja, de är fina...fortfarande
    Tror mest det är mannen som är lite tveksam till dem. Fast vid närmare eftertanke behöver vi ju inte beställa dem ikväll

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Nope, här blir det bara bröllop. Dottern kommer vara nästan 2 år i maj

• CiaLovesAndreas

Nä, det är verkligen inte lätt det här med alla val som ska göras.
    Nu kanske det inte blir nåt av dem istället då en vän erbjudit sig att göra inbjudningskorten

Idag har vi varit och kollat utbudet på kläder till m2b. Antingen så blir det ljust eller mörkt. Får se vad han väljer, båda var väldigt stiliga. Jag har två krav: den vita västen och den röda "slipsen"

Sen kollade vi tårtor på ett konditori. Hittade en fin som skulle kosta 45 kr/bit.
    Men ev. kommer en vän göra tårtan. Det beror lite på om det funkar med transport och så.

På tal om reaktioner så blev mina föräldrar jätteglada, medans svärmor kommentar var "jaha". Så det kändes lite tråkigt. Dock hade hon sen sagt till m2b att hon var glad.

Vi kommer få bidrag av mina föräldrar och det uppskattas verkligen

• CiaLovesAndreas

johi,
    Nja, det vet jag inte om jag gjort. Mest kollat utbud

Tårta kommer inte bli gjort av vännen. Hon känner tyvärr att hon inte kommer att ha tid
    Så vi kommer väl troligtvis beställa från nåt konditori.

Mörkt är ju så klassiskt och stiligt. Dock passade mannen väldigt bra i den ljusa, men ska han sen matchas med best man så är det kanske enklast med mörkt. Men jag har sagt att han får välja själv.

• CiaLovesAndreas

Moon,
    Åh skönt att ni blev nöjda med korten!

Skönt att ni även hittat en fotograf!

Svar på tråden MAJ 2010