Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Fröken,
    Då tror jag minsann att vi får tänka om helt.
    Vi tänkte att vi vill ha såna som passar för det och då "hittade" vi en jobbarkompis till mannen. Bara det att hon känner ju ingen från min sida.
    Hmm, undrar om jag kommer ligga sömnlös i natt och grubbla på detta nu då?

• CiaLovesAndreas

Lyckades se en hel film utan att hänga här...nästan imponerad över mig själv

Just nu lutar det åt mannens jobbarkompis, men det är väl bäst att ha en reserv ifall hon inte vill. Men som ni säger så är det ju lång tid kvar

Iiiihhh..är jag på väg att bli en sån bridezilla redan???

• CiaLovesAndreas

johi,
    Ja, det är ju inte så att vi måste bestämma oss ikväll Men när jag väl börjar fundera så blir jag så ivrig. Mannen bara suckar på mig. Jag är imponerad över att han vill leva med mig.

Ang. budgeten så känner jag att jag vill lägga pengar på fotograf och ring, för det är det som kommer finnas kvar sen. Klänningen finns iofs också kvar, men jag känner inte att jag vill lägga en halv förmögenhet på något som jag bara kommer ha några timmar i mitt liv.

• CiaLovesAndreas

johi,
    Åh, vad jag instämmer med det där att man vill ventilera av sig och samtidigt få tips och idéer.
    Kan inte påstå att min blivande är så enormt engagerad, får hoppas det blir bättre när det närmar sig
    Det var iofs han som bokade både kyrkan och lokalen, så jag kan väl inte klaga alltför mycket

Ja, självklart ska klänningen kännas rätt. Men om jag säger såhär, jag började inte leta i 20 000:- kronors klassen.

• CiaLovesAndreas

johi,
    När jag såg min klänning så var jag övertygad om att den låg nånstans runt 10 000 + så när jag fick veta priset så var det ingen tvekan

Hehe, min m2b är också förvånad över det Att jag orkar hålla på.
    Men det är ju så skoj!
    Jag är ju en av alla de som drömde om mitt bröllop redan när jag var liten, så det kanske inte är så konstigt trots allt

• CiaLovesAndreas

Godmorgon tjejer!
    Vill bara meddela att jag sov som en stock i natt

Har ni tänkt nåt på vad ni vill ha för in- och utgångsmusik?

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Vi har musiken under vigseln klara (förutom psalmerna)
    Det blir:

och

Har en kär vän som ska sjunga.
    Funderar på filmmusik som in- och utgångsmusik.

Vi kommer troligtvis dansa till

dittdatten,
    Uj, jag tror inte vi kommer skriva nåt om jul. Fast å andra sidan så har jag inte ens börjat tänka på vad som öht ska stå i inbjudan.

• CiaLovesAndreas

Uj, nu såg jag att det blivit fel.
    Men som Martinaa skrev så är det Nothing else matters - Metallica som är den ena.
    Den andra är:

Hoppas att det funkar nu

Jag hade tänkt att införskaffa min tiara idag. Men den var borta Så jag ringde min svägerska som bor i grannstaden, som var med när jag provade den. Så hon ska gå till butiken imorgon och se om den finns där. Håll tummarna, annars vet jag inte vad jag gör!

Sen gick jag till FACE och frågade hur tidigt man ska boka make up:en och hon sa att jag skulle återkomma eller ringa efter v. 33. Eftersom de har väldigt mycket i maj då det även är studentbaler. Så nu har jag bestämt mig för att vara först så jag får den bästa tiden

Martina,
    Vad skoj att du kan börja snart!

Uj, det där med ekonomin vågar jag inte ge mig på. Mannen tycker jag är snål så det är väl bäst att jag håller mig borta från sånt

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Tack! (Om det var till mig )
    Funkade länken?

Jag ska också återkomma till min frisör i januari Då ska även klänningen beställas. Uj uj uj

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Vad gullig du är!
    Så bra, gillar verkligen texten till den.

Hehe, här är träningen i full gång för att få en plattare mage Måste säga att det känns liiite lättare nu när man har ett mål

Svar på tråden MAJ 2010