Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Martinaa,
    Ja, speciellt nu när de hade noll koll på läget. Hade ju varit bokat igår annars.
    Jaja, har vi inte hört nåt denna vecka så ringer jag på måndag.

Tack för att du håller tummarna.

Lite OT: usch vad tråkigt det är att stryka!

• CiaLovesAndreas

Åhhhh, nu är kyrkan bokad!!! Weeee

• CiaLovesAndreas
    Martinaa skrev 2009-07-16 13:27:09 följande:
    Yeeey! Grattis... eller vad man säger ;P (ööö ööö döö ha den äran...)
    Haha Tack tack!
    Måste säga att det känns riktigt skönt!
    Nu är det verkligen på riktigt
  • CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Nu har vi även hört av oss till en fotograf. Sen är det väl inget mer av de stora saker som man måste vara ute i god tid för, eller har jag glömt nåt?

Jag funderar på att hoppa över naglarna. Jobbar inom vården så de får ju inte sitta så länge...så då blir det bara bortkastat.

• CiaLovesAndreas

Fröken strössel,
    Vår vigsel börjar kl. 15, känns bra tror jag. Vill ju inte ha det för stressigt på morgonen.

Dock vet jag inte när vi ska fotas. Om vi ska göra det innan eller efter. Finns väl för- och nackdelar med båda alternativen.

• CiaLovesAndreas

Fröken Strössel skrev 2009-07-17 09:47:53 följande:

Funderar på att lägga våran 15.30, men vet inte riktigt.Angående fotografering så finns det absolut som du säger både för och nackdelar med båda. Men jag känner mig själv och om jag vet att alla gäster står och "väntar" kommer jag inte kunna slappna av. Så vi gör det innan, visserligen missar vi då att se varandra första gången på vigselplatsen men det känns ändå ok
    Det har du rätt i.
    Jag tänker att man kanske är mer avslappnad efter vigseln. Innan kommer man väl vara supernervös
  • CiaLovesAndreas

patrikoannika,
    Jättefin klänning!

Martinaa,
    Nä, det är verkligen inte lätt med alla dessa val som man måste göra i denna bröllopsplanering

• CiaLovesAndreas

Har nu tagit kontakt med en fotograf. Gissar att det gäller att vara ute i god tid.

Annars är det rätt så lugnt här hemma nu med bröllopsplanering.

• CiaLovesAndreas

Kan man ha The lion sleeps tonight som utgångsmusik?
    Lyssnade på den nu och fastnade för den

• CiaLovesAndreas
    Martinaa skrev 2009-07-19 19:17:10 följande:
    KAN kan man ju...
    Hehe, sant Men frågan är ju om den är så passande.
    Vad ska ni ha för musik?
Svar på tråden MAJ 2010