Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Fröken Strössel skrev 2009-07-22 19:32:48 följande:

Tack! Fint med skor med öppet fram! Jag "drömmer" lite om ett par "sex and the city skor" med hög klack och öppet för tårna men det känns som att det är viktigare att kunna dansa hela kvällen så det får bli ett par låga istället.Jag gjorde ett fynd idag! Köpte 24 ljuslyktor för 40kr på Eko, inget speciellt men de kommer passa bra in i vår dukning. Väldigt nöjd måste jag säga
    Tack!
    Mina skor kommer inte synas så mycket så jag håller mig till bekväma skor. Men jag kanske ska tillägga att de är fina också Vill ju inte få skoskav det första jag får

Åh, vilket fynd!
  • CiaLovesAndreas

johi,
    Jag köpte mina skor nu i somras till en sommarklänning jag har. Men nu efter att vi bestämt att vi ska gifta oss så har jag användningsförbud på dem
    De är vita så det är ju dumt att smutsa ner dem

• CiaLovesAndreas

Johi,
    Japp, de ligger i sin kartong och väntar nu
    Det roliga är att jag inte hade en tanke på att jag skulle kunna ha dem på ett ev. bröllop eftersom vi inte hade bestämt nåt då.

• CiaLovesAndreas

johi,
    Jag har ingen aning om hur jag ska göra med ev. färgtema.
    Vinrött känns ju rätt så självklart, men sen då?

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Grått skulle säkert vara fint. Tål att funderas på.
    Jag gissar att det röda kan gå igenom det mesta, inbjudningskort, tårtan, buketten, tärnklänningen...

• CiaLovesAndreas

johi,
    Känns som att det blir enklast med bara rött
    Tyvärr är jag inte så pysslig av mig, så jag vill nog göra det enklast möjligt

Måste också kolla in project wedding.

Nja, inte direkt tappa några kilon. Men en fastare mage vore ju inte helt fel. Har kvar "mammahänget" eller vad man nu kallar det

• CiaLovesAndreas

johi,
    Min klänning är väldigt tight i midjan. Men det är väl isåfall till bröllopsnatten

När blev du mamma?

• CiaLovesAndreas

johi,
    Vi kommer ha kvar våra förlovningsringar och sen ska jag ha en vigselring med stenar. Vet ännu inte om den ska vara i rödguld eller vitguld, vi har bådeoch i förlovningsringarna. Men jag tror det lutar åt rödguld.

Visst är det underbart med barn

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Mycket härligt du har att se fram emot

Åh, så du är nyförlovad nästan
    Här är det ca 2½ år sen jag fick första ringen på fingret

• CiaLovesAndreas

Veronica,
    Mysigt med bebis efter bröllopet

Ja, inne i såna affärer kan man verkligen stanna länge

Jag sitter och kollar inbjudningskort på nätet, finns ju femtielva stycken! Hur ska man kunna välja???

Svar på tråden MAJ 2010