MAJ 2010
Fröken Strössel skrev 2009-07-22 19:32:48 följande:
Mina skor kommer inte synas så mycket så jag håller mig till bekväma skor. Men jag kanske ska tillägga att de är fina också Vill ju inte få skoskav det första jag får
Åh, vilket fynd!
Fröken Strössel skrev 2009-07-22 19:32:48 följande:
johi,
Jag köpte mina skor nu i somras till en sommarklänning jag har. Men nu efter att vi bestämt att vi ska gifta oss så har jag användningsförbud på dem
De är vita så det är ju dumt att smutsa ner dem
Johi,
Japp, de ligger i sin kartong och väntar nu
Det roliga är att jag inte hade en tanke på att jag skulle kunna ha dem på ett ev. bröllop eftersom vi inte hade bestämt nåt då.
johi,
Jag har ingen aning om hur jag ska göra med ev. färgtema.
Vinrött känns ju rätt så självklart, men sen då?
Fröken,
Grått skulle säkert vara fint. Tål att funderas på.
Jag gissar att det röda kan gå igenom det mesta, inbjudningskort, tårtan, buketten, tärnklänningen...
johi,
Känns som att det blir enklast med bara rött
Tyvärr är jag inte så pysslig av mig, så jag vill nog göra det enklast möjligt
Måste också kolla in project wedding.
Nja, inte direkt tappa några kilon. Men en fastare mage vore ju inte helt fel. Har kvar "mammahänget" eller vad man nu kallar det
johi,
Min klänning är väldigt tight i midjan. Men det är väl isåfall till bröllopsnatten
När blev du mamma?
johi,
Vi kommer ha kvar våra förlovningsringar och sen ska jag ha en vigselring med stenar. Vet ännu inte om den ska vara i rödguld eller vitguld, vi har bådeoch i förlovningsringarna. Men jag tror det lutar åt rödguld.
Visst är det underbart med barn
Fröken,
Mycket härligt du har att se fram emot
Åh, så du är nyförlovad nästan
Här är det ca 2½ år sen jag fick första ringen på fingret
Veronica,
Mysigt med bebis efter bröllopet
Ja, inne i såna affärer kan man verkligen stanna länge
Jag sitter och kollar inbjudningskort på nätet, finns ju femtielva stycken! Hur ska man kunna välja???