MAJ 2010
Jisses va här skrivs när man är borta bara några timmar, haha! Men va glad jag blir när jag har nytt att läsa. Denna tråden är min absoluta favorit-tråd här på BT och jag blir ju nästan löjligt glad när det finns nya inlägg *rodnar*. Men som någon sa så är det skönt att kunna diskutera, älta och ventilera sig här på ett sätt många av oss nog inte kan göra annanstans. Sambon är inte riktigt så extrem som jag, och min värdinna verkar också tycka det är långt kvar... Det känns skönt att ni är lika planeringstokiga som jag här!
Angående fotografering så vill jag gå till en riktig fotograf och ta studiobilder, men det blir en timme eller max två. Att dra med henne/honom ut till vigsel och sånt kommer nog springa iväg massa i pengar. Utomhusbilder, vigsel- och festbilder hoppas jag min bror samt sambons farbror kan ta, som båda är mycket duktiga amatörfotografer.
Som någon annan skrev, så är det ring och foto som kommer bestå så det känner jag också får kosta lite extra. Klänning däremot har man EN dag, så där ska jag försöka spara ner genom att beställa från Kina och hoppas komma undan med cirka 2000-2500 kronor!
Snuttfia:
Bilderna på din brors hemsida var UNDERBART vackra!! Jag som själv är intresserad av foto är mycket imponerad. Jättefina, och jag tror säkert han kan fota er på er bröllopsdag!
Nu gifter vi oss:
Å vad roligt med en sjal stickad av din mor!! Jag ska nog be mamma om inte hon kan sticka/virka (?) en åt mig också! Sån där stor säkerhetsnål, köper ni det i samma butik? Hur och med vad ska du dekorera den?
Angående musik så skulle vi vilja ha Mauro Scoccos "Himlen runt hörnet" samt Elton Johns "Your song" sjungna i kyrkan. De är "våra" låtar! Problemet är bara VEM som ska sjunga dem. Vi känner inte direkt nån som är duktig solist... =/