MAJ 2010
Jag fick svar från Ellagården nu och det verkar verkligen superbra, de fixar allt och det kostar bara per kuvert och så har de allt från jättebudget till dyrt så nu väntar jag att de skulle återkomma med ett förslag på hela festen. Hoppas verkligen det går att fixa något där för tänk vad skönt med någon som har personal, tallrikar, dukar, fixar dukning och städning och hela kittet. Fatta vad mycket mindre stress det blir sista tiden :) Så får vi väl skaffa en buss eller nåt och skjutsa folk dit, det är väl kanske 2 mil från kyrkan så det är ju en bit, men kanske det är närmare till nån sorts boende då.
Sen har jag fixat en värdinna som ska få visa folk åt rätt håll, dela ut såpbubblor och såna enklare grejor. Sen har vi ju en toastmadam nu och en tärna. Kyrkan är bokad och det känns som om saker faller på plats lite sakteliga ändå.
Jo, och så hittade jag min drömklänning på landybridal för 135 euro, snorbilligt! (visserligen plus frakt och tull men ändå!) Så då funderar jag på att beställa en korsett också, har viljat ha en superlänge men är för snål, nu har jag ju värsta anledningen. Får se hur jag gör, men det vore skoj att ha en, de riktiga är ju så snygga. Fast man får nog knata runt med den och träna innan så man orkar sitta en hel kväll med den. Plus att jag höll på att garva ihjäl mig när jag fick bilden i huvudet hur jag och sambon (mannen vid det laget) febrilt försöker få mig ur den på kvällen sen när man är lite på pickalurven Hahaha!
Välkommen hit Malin och Anders och 73an76an.