MAJ 2010
Hej tjejer! Här har det hänt grejer!
Skönt att höra att det är fler än jag som inte ska ha tärnor.
Roligt att höra att så många ska ha brudnäbbar. Funderar på att fråga min systers barn om de vill, hade varit roligt om de ville gå in framför oss.
Såg att ni pratat om hemsidor. Vi tänkte också ha en sida med all info så att bara det allra nödvändigaste står i inbjudan. Vill inte ha för mycket text i inbjudan, måste ju se snyggt ut
Budgetar har ni också hunnit prata om Jag har faktiskt gjort en, rätt intressant att ha en kolumn med vad jag trodde att saker skulle kosta innan och så en med den verkliga kostnaden. Blir inte alltid som man tänkt sig! Men jag tror ändå att vi kommer hamna ungefär på vad vi trodde tillslut. Vår festlokal blev tex. betydligt billigare än vad jag först trott.
Johi - Jag kommer nog också fixa rispåsar själv och bara knyta rosa och svart barnd runt.
Snuttfia - Vad kul att ni bestämt färger! Kommer bli supersnyggt! Och härligt att kyrkan var så vacker.
Åker ner till skåne på fredag. Ska bli jättekul att åka ut och titta på lokalen igen. Ska kolla lite nogrannare i trädgården där vi ska ha vigseln för att se vilka olika alternativ det finns. Stolatma som finns i lokalen är hemskt fula så jag ska se om jag kan sy överdarg eller vad jag ska göra...