• novemberbrud2009

Vad kostar er fotosession?

och vad ingår i det priset?

• Svar på tråden Vad kostar er fotosession?
  • ew2011
    AnnBo skrev 2009-06-07 13:03:20 följande:
    Vi betalar 5000:- för en heldag, han är med från förberedelserna på morronen framtill festen på kvällen.I det ingår rättigheterna till bilderna, 40 redigerade bilder, en fotobok, en förstoring, samt alla bilder (han räknade med 800-1000 st) i högupplöst format, dessutom fixar han till fler bilder om vi ber om det!Tycker att det är ett kanonbra pris för allt vi får!
    Vad finns denna fotograf i detta avlånga land? Skåne?
  • AnnBo
    ew2011 skrev 2009-07-21 21:50:52 följande:
    Vad finns denna fotograf i detta avlånga land? Skåne?
    Linköping, jag tror att han åker runt i sverige med fast då betalar man ju milersättning med!

En av de andra tjejerna i tråden Linköpingsbrudar har precis haft honom som fotograf och de fick över 3000 bilder från hela dagen Och det är kanonfina bilder!
  • camilla 32

och f skattebevis tänker jag inte skaffa. Man kan vara väldigt seriös ändå. Man betalar ju skatten på det man gjort.
    Har ett heltidsjobb men vill även syssla med det jag älskar att göra. Tror att det kan bli bättre många gånger när man har passion för det man gör. Och lägger ner jättemycket tid på en bröllops session. Vet många fotografer som fotograferar för att de är deras jobba bara. Och gör inget extra alls.

• Fides spes caritas

Hur är det att ha med en fotograf hela dagen?
    Tänkte att det är ju så personligt, man blir inte störd av det?

• WACOM

Då tycker jag att du skall ta bort din länk på din sida
    och sluta skriva i andras Gäsböker att du kan fotografera åt dom

som regkerna säger så får man inte ha länk till sin pesonliga sida som i ditt fall som fotograf .

// Wacom

• Mrs Baom

Vi kommer att betala 2000:- för 1,5-2 timmars fotografering. vi får bilderna på en cd och får skriva ut de vi vill ha själva:)

• Snufflan

Vi hade fotografen med under hela vigseln och sedan tog vi fina bilder på oss. Alla bilder som hon sen tyckte blev bra framkallade hon, blev ca 15 st, resten fick vi på en cd-skiva. Detta kostade 1000kr.

• Åsa Erika

Länk till honom, Please?
    :)

AnnBo skrev 2009-06-07 13:03:20 följande:
    Vi betalar 5000:- för en heldag, han är med från förberedelserna på morronen framtill festen på kvällen.I det ingår rättigheterna till bilderna, 40 redigerade bilder, en fotobok, en förstoring, samt alla bilder (han räknade med 800-1000 st) i högupplöst format, dessutom fixar han till fler bilder om vi ber om det!Tycker att det är ett kanonbra pris för allt vi får!
  • camilla 32
    WACOM skrev 2009-07-22 16:26:42 följande:
    Då tycker jag att du skall ta bort din länk på din sidaoch sluta skriva i andras Gäsböker att du kan fotografera åt domsom regkerna säger så får man inte ha länk till sin pesonliga sida som i ditt fall som fotograf .// Wacom
    Fast till bloggar får man har länkar. Det har de flesta.
    Och jag har länk till min bildblogg på bröllopsfoton.
  • camilla 32

camilla 32 skrev 2009-07-22 19:04:22 följande:

Fast till bloggar får man har länkar. Det har de flesta.Och jag har länk till min bildblogg på bröllopsfoton.
    tillägg.... Och i gästböcker får man skriva vad man vill. Har när de frågat mig i tråden hellre skrivit i gästböcker istället för i trådarna. För det är reklam tycker jag.
Svar på tråden Vad kostar er fotosession?