Åååå ditt bröllop låter helt underbart.
Tycker också att det behövs en sådan här tråd, för det värkar som att här på BT är det inte korrekt att vilja lägga pengar på sitt bröllop! Nej så billigt som möjligt ska det vara:-S
Men ditt bröllop skiljer ganska mycket från mitt, här blir det SOMMAR och Sverige över hela helgen och bröllopet!
Kommer ni att ha lång väga gäster?
I dag har vi gjort klart menyn Det blir en avsmakningsmeny med 10 små rätter som ska serveras. Det blir en blandning av hjort,ripa,hjortron,älg,röding,lax,ny potatis och ren
Tror att det blir helt perfekt.
Men oj vad glad jag blev att du hittade hit! Du förstår nog hur jag menar med det jag skrev i TS.
Im yours skrev 2009-06-16 20:00:46 följande:
Hej, jättekul m den här trå
den.Vi gifter oss inte förrän nyårsafton- 2010, m som sagt tiden går fort. Efter 4 års särboskap, kommer jag att flytta ner till Kullavik utanf Gö
teborg.Vi drömmer om stora snöflingor, vit nysnö. Häst och släde, facklor, o ett maffigt fyrverkeri. Kort sagt, ett härligt vinterbröllop. Jag är norrländska så kanske får vi dra mot norr för att hitta "just det där" stä
llet.sv.wikipedia.org/wiki/Multr%C3%A5_kyrkawww.
galsjobruk.com/default.aspVi skulle vilja importera lite av det amerikanska Att brudgum, bestmen, brudtärnor står framme i kyrkan tills m prästen. Och att jag får skrida in med lilla barnbarnet till dessa
toner.www.youtube.com/watchJag hoppas vi har tur med prästen, det är tydligen inte självklart att man får göra så. Varför vet jag inte, men men - det ordnar sig Vi firar oxå bröllop i tre dagar, självklart är det vi som betalar hela kalaset av ren glädje - för att alla gästerna (ca. 125 st)tar sig tid att komma och fira vår stora dag med
oss.Vi kommer att se till att även barn/ungdomar känner sig välkommen, o mycket speciella. Det kommer att visas film, aktiviteter, och allehanda pyssel till de "långa tal" -ointressserade krabaterna.Då min blivande har både kontakter, o vänner i musikbranchen kommer vi att ha så mycket levande musik som möjligt.Klädsel, och styling är alltid viktigt för mig. Självfallet är sånt ännu mer speciellt på vårt bröllop. Vi pyntar upp brudtärnor, bestmen etc, precis så mycket dom de önskar bli
stylade.Vi kommer att ha en bröllopskordinator, som vi kan bolla idéer med. Det här är vår dag, därför ska vi och gästerna bara ha så trevligt som möjligt. Utan att behöva oroa oss för något.Ungefär så här långt har vi kommit .........