08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hej hej.. Här är en till.. Hoppas vi får fint väder..
Någon mer som kommer vara gravid?
Provade klänningen i helgen. Jisses vad varm jag blev. Hade en tanke på att ha korsett eller något sexigt under. Men i den klänningen blir det så lite som möljigt.
Visst borde väl stay ups funka i värmen? Eller glider de av? Är mer en strumpbyxe tjej men vill inte ha ränder. Ska de vara vita? Min syster påpekade att enda gången man har vita är vid bröllop. Tror att jag ska gå emot traditioner och ha vanliga glansiga hudfärgade.
19 dagar. Oj vad fort tiden går.
Idag blev jag hippad. Jag fick fotvård. Det va så himla skönt. Efter det va vi ute och åt på restarung. Det va bara jag och min syster.
För de som skulle vara med kunde tyvärr inte. Och vissa hade inte råd.
Men jag är så himla nöjd med min hippa.
hänger på!
Idag är det dags att inhandla underkläder. Har bokat tid med affären så jag hoppas på lite extra ompyssling. Kanske får man den perfekta bH tillslut.
efter det blir det snabb bilfärd till sömmerskan. Ska lägga upp klänningn en cm och sy fast axelbanden. KAnske även kan fixa så att bH-banden inte syns .
Valsstegen övas på var o varannan kväll. Snart sitter svängarna. Måste ut i naturen en kväll o öva så vi får prova på lite större dansgolv. Lilla lägenheten är inte den optimala platsen.
Sen är det bara att luta sig tillbaka och njuta. Passa på att ta till vara på några sommarkvällar trots regn o rusk. Känns som all ledig tid går till bröllopsplanering. Man behöver faktiskt lite ledigt ibland. Ta en promenad med sin blivande man och bara njuta av nuet.
Självklart ska vi ha sol den 8e. Det har jag beställt så oroa er inte.