08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Näää, här ser det ut att bli mulet: www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/G%C3%B6teborg/langtidsvarsel.html
Men äsch, det orkar jag inte bry mig om . Bilderna blir iaf bättre då!
Vi är mest nojiga för vädret... Regn och rusk som nu skulle ju förstöra så mkt
HÅLLER ALLA TUMMAR FÖR FIN SOMMARDAG DEN 8/8!!!!!
Jag tittar på www.klart.se istället. Där är iallafall molnen vita istället för grå... så det känns lite bättre...
Sådär,nu har vi haft prästen här..många frågor hade både hon o vi,så nu har vi de mesta klart gällande kyrkan..
Dock tyckte prästen inte att jag skulle följas in av min far,som bestämt..utan jag skulle gå in tillsammans med min sambo..inte precis vad vi tänkt oss,men får väl bli så..blir bra de med..ska bara meddela min far detta också..vilket känns sådär..:/..
Så på söndag ska vi "öva" i kyrkan inför den stora dagen..ska bli spännande..
positivt; pratade m prästen och eftersom det bara ska vara vi och vittnena i kyrkan så känner han att vi träffas en stund före vigseln, dvs inget "extra möte". Skööööönt! Veti fåglarna hur vi skulle hunnit m att ta oss dit och träffa honom!!!
Oj oj oj... inte många dagar kvar nu!!! *LÄNGTAR*
Jag kommer att vara gravid... svärmor syr klänningen och ska dit på sista provningen ikväll... ska bli så spännande att se, magen har växt en del sedan senaste provningen men den är skuren under bysten så det borde inte vara några problem, bara jag inte växer supermycket nästa vecka=)
Kollar oxå ideligen på väderprognoser då vi ska ha vigsel och picknick utomhus, trots att vi har förberett oss på regn och skaffat partytält och jag vet att man inte kan påverka vädret så känns det ändå bättre om man kan kolla lite innan på hur det verkar bli. Det enda bekymret jag har nu är att jag inte hittar några gummistövlar att ha som reserv... kommer inte in mina gamla då benen har svullnat upp av graviditeten. Funderade på sådana där med kort skaft men hittar inga någonstans, det är helt utplockat i affärerna eller så har de inte hunnit få in inför hösten ännn... blir kanske till att gå barfota om det regnar?