• MammaMiaa

08/08-09

Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.

Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.

Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.

• Svar på tråden 08/08-09
  • Söderlundskan

vi ska få låna en ställning som finns på blomsteraffären för brudbuktettre, de sa att de brukar låna ut dem till brudpar =) så jag e suupernöjd!

• brud09

kan höra m dem då när jag hämtar blommorna till bordsdekorationerna.

• planerarbröllop

Vi ska ha tunnbrödrulle med skagenröra till förrätt och jag undrar ifall någon vet om man kan förbereda denna tunnbrödsrulle dagen innan, alltså i morgon?

• J D

planerarbröllop skrev 2009-08-06 09:16:08 följande:
    Vi ska ha tunnbrödrulle med skagenröra till förrätt och jag undrar ifall någon vet om man kan förbereda denna tunnbrödsrulle dagen innan, alltså i morgon?

Ja, det måste man väl kunna?

• planerarbröllop

J D skrev 2009-08-06 12:31:11 följande:

Ja, det måste man väl kunna?
    Ja, jag tycker det också, men jag är rädd att brödet ska bli fuktigt och inte så gott. Men det kanske bara är bra om rullarna får stå 1 dygn i kylen och safta till sig?
  • planerarbröllop

Vad ska ni göra i morgon? *nyfiken*.
    Här ska dukas, förbereda maten, städa huset, hämta bord och stolar, slå upp partytält mm. Fullt ös! Jag längtar tills allt är över för sånt här tär på krafterna.

• agtiwi

I morgon ska det sista inhandlas, så som grönsaker och frukt. Sen ska det dukas i festlokalen, blomsterarrangemangen ska göras, naglarna ska fixas till etc. När allt är gjort ska vi åka hem och bädda ner oss framför en bra film och bara njuta av lugnet och varandra!!

• eli2009

Jag ska bara fixa naglarna, åka till norrköping och prova klänningen för ssista gång! hoppas den passar nu:)

• planerarbröllop
    agtiwi skrev 2009-08-06 20:18:45 följande:
    I morgon ska det sista inhandlas, så som grönsaker och frukt. Sen ska det dukas i festlokalen, blomsterarrangemangen ska göras, naglarna ska fixas till etc. När allt är gjort ska vi åka hem och bädda ner oss framför en bra film och bara njuta av lugnet och varandra!!
    Jag handlade grönsaker idag, jag hoppas inte det hinner bli dåliga.
  • AnnBo

Jag är sjukt nervös inför lördagen, och till råga på allt har jag fått en finne!!!! Shit det e verkligen nära nu

Svar på tråden 08/08-09