• MammaMiaa

08/08-09

Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.

Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.

Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.

• Svar på tråden 08/08-09
  • Juis31
    Lakritsbåten skrev 2009-08-07 10:16:12 följande:
    Nu börjar det faktiskt kännas som om det är på riktigt... från att ha varit avlägset.Idag är det piff i och utanför kyrkan samt en del sociala aktiviteter som står på programmet + att lämna grejer till herrgården (plac.kort m m )Gjorde naglar i går och det dekorerades lite extra här också med en liten sten så nu får jag använda diskhandskar m m så att de inte lossnar. Har också gjort naglar sedna lång tid tillbsaka men har aldrig haft stenar tidigar så jag vet inte hur bra de sitter. Lycka till alla, om jag inte hinner skriva innan bröllopet!
    OT.Jag har haft stenar tidigare på mina naglar,o dom sitter faktiskt väldigt bra..diskar utan diskhandskar..är inte orolig..Hoppas dina sitter kvar...!!
  • brud09

hållt på idagarna 2 m städning av hus, dukning, gräsklippning och vad allt brölllop hemma innebär. Ska snart hämta hem ungarna, fixa det sista här hemma, fixa naglarna och må dåligt över att se FYRA finnar på bringan... Jag som ALDRIG får finnar där!!! Orättvist ;)

• eli2009

Lycka till imon tjejer. jag har nyss fixat mina naglar, och det känns toppen:)

• AnnBo

Nu har vi haft genrep i kyrkan och fixat färdigt lokalen, allt känns under kontroll men 50000 fjärilar i magen

• MammaMiaa

Lycka till imorgon alla brudpar, försök att ta det lungt ikväll. Imorgon blir en tuff dag men super rolig.

• J D

Nu är vi helt klara! Ska bara äta och packa det sista inför resan . Lycka till imorgon, alla!

• Juis31

Önskar Lycka Till Imorgon till ALLA..

Själv har jag massa kvar att göra,men natten är ung..:/..har mycket hjälp o de är jag tacksam för..!!

Ska mest bara städa huset o stryka barnens klänningar..o dyl..

Ha en toppendag imon allihopa !!

• NooNNoo

Lycka till imorgon!!
    här set det ut att bli en lång kväll.
    Har också fjärilar i magen nu. en än gång lycka till

• brud2009

Lycka till alla i morgon, nu ska jag gå och duscha sen sova
    Åååå nu börjar det pirra lite i mig oxå, har varit så lung tills nu.....

• MammaMiaa

Idag kära brudpar är det äntligen vår tur att gifta oss. Jag ska plocka fram lite nu vad som ska med till frisören. Njut av er dag, för det ska vi göra.

Svar på tråden 08/08-09