08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Jag jobbar imorgon också sen är det semester i 4 veckor. Gud så skönt det kommer att bli. Har ni andra semester eller jobbar ni in i det sista.
Har haft semester i en dryg vecka men har varit bortrest tills igår. Känner mig också lite lugnare när jag tar ett djupt andetag och funderar på vad det egentligen är som jag kan göra just nu. Inte så mycket faktiskt, frisyrprovning nästa vecka och IKEA-besök och inköp av nya underkläder då. Sen är det mest lokalen som ska smyckas och program som ska tryckas. Mest orolig att jag har glömt en massa... Och att jag inte ska komma i klänningen...
fick hämta min klänning idag från sömmerskan,,klockren =) Love it!! Så nu kan man andas ut där.. Men jag e inne på smådetaljer just nu jag, o får panik över det.Lär sätta mig o fundera igenom först o främst kanske hur man vill ha det för o komma vidare.. just nu e jag på dukningen o hur man får till den.. *suck*
Här vill jag också vara med!!!
Jag känner mig inte alls nervös! Det är når fel på mig, förra veckan höll jag på att gå i atomer, men nu...nej hur cool som helst.
Jag har (till allas stora förtjusning) börjat gå in mina skor på jobbet (sambon vill inte se min outfit innan bröllopet) Så idag vandrade jag runt på kontoret iklädd trekvartjeans, linne, kavaj och...offwhite balskor med 9 cm klack... Fine om det varit svarta pumps liksom.
Annars är jag ganska klar, det är så kul att läsa om er andra så man får se hur man ligger till samt att man ser en del grejer som andra planerat in som jag glömt.
Lycka till allihopa!
PS, har ni sett att vädret ska vända nu till veckan...det blir allt sol den 8 augusti :)
Jag håller alla tummar för vackert väder!!
Jag är nog också mest orolig för att jag ska ha missat något. Jag skriver listor hela tiden, men jag börjar alltid om på nya listor eftersom att jag kan sitta på ett möte eller på bussen och få jätte-noja!! Då måste jag skriva ner allt jag måste komma ihåg att göra...bara för att se att jag har koll... Jag förstår min blivande om han blir knäpp på mig ibland.
Klänningen blir jättefin! Jag är så nöjd...
Jag har fått en "prov-bukett" av kompisen som ska binda brudbuketten och den blev också jättefin (men hur håller man en stavbukett??!?). Vi beställde de röda solrosorna till den riktiga buketten idag.
Svägerskan var här idag och klippte oss båda två.
Skönt att få pricka av saker på listan.
måtte solbeskedet stämma! Jag har inte alls tänkt på det där m paraply...