Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

Det där med att eventuellt ställa in om det blir sjukdomar börjar bli verkligt för oss, min pappa ligger på intensiven

• emertin

Min pappa har problem med hjärtat, är så glad att det inte är nu på lördag vi ska gifta oss för då hade han inte kunnat vara med

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-09-03 19:35:03 följande:
    emertin -kramarvi verkar vara några som ska packa väskor, hmmm
    Tack!
  • emertin

Jag har kommit på att jag har en hel del kvar att göra... funderar dock på när det är tänkt att jag ska ha nytta av väskan som jag har packat. Om det är redan imorgon så är det ju ingen idé att jag drar igång med massa planering för morgondagen.

• emertin
    Ellani skrev 2009-09-03 13:20:51 följande:
    Ja men då är det som mina, gele i UV, så jobbar jag! DÅ är det LUGNT fila på, du kan ta vanlig fil, men fila inte uppepå för då blir de repiga naturligtvis, men på kanten, precis som man brukar fila är ingen fara!
    Jag har fått lite kalla fötter när det gäller att fixa naglar. Är det något speciellt jag ska tänka på? Den tjejen som jag bokat tid hos verkar inte ha gjort naglar så länge..... Lite rädd att jag ska bli missnöjd.
  • emertin
    Sjuttiosexan skrev 2009-09-04 00:10:23 följande:
    Åh nej Emertin, så fruktansvärt! Inte att ni kanske tvingas in alltså, det är bara en liten detalj i det här sammanhanget. Jag önskar av hela mitt hjärta att din pappa blir bra snart! Kram!
    Tack snälla, va gullig du är!!
  • emertin

Lycka till imorgon alla blivande fruar, ser fram emot att få se alla bilder

• emertin
    FiaoJonny skrev 2009-09-06 14:17:54 följande:
    Grattis alla nygifta, hoppas att allt gått fint!! Härligt med bra väder också för de som gifte sig i Sthlm.Jag hade min möhippa igår och den var alldeles perfekt! 0830 så får jag en tuta i öronen som väcker mig. Då står 12 tjejer runt sängen och en bricka med champagne. Sen på med ögonbindel och snurra runt i hemorten. Upp till en kompis och äta frukost (croissanter :D). Dags för utstyrsel! Jag fick en skitsnygg klänning, kort som fan. Ska lägga upp bilder senare. Sen fick jag en papperslapp att hänga om mig där en omarbetad text till "Tingeling" stod samt prisförslag för olika uppgifter.Åkte senare tåget till Södra station. Fick gå igenom tåget och sälja tingeling. Fick ihop en del i alla fall :D! Sen gick vi genom hela söder, men där var folk mer snåla. Visade sig att en kompis mamma hade fixat lunch uppe i hennes våning åt oss. Hon hade dukat så fint och fixat med champagne och rubb och stubb :). När vi hade ätit där och skålat och haft oss åkte vi vidare till drottninggatan där vi gick in på sexshopen Pistill och fick en "sex-workshop" eller vad man ska kalla det. Superskoj!På med ögonbindeln och vidare i en bil. Väl framme fick jag gå ner under jorden. Skulle få spela in en sång :D. Det blev "En sån karl", ååååh va roligt det var!!!Efter det drog vi vidare till Patricia där vi åt och sålde vidare på Tingeling. Vid 00-tiden fick jag gå upp på scenen och sjunga Sånt är livet med bandet haha. Det är tur att man vågar bjuda till lite :). Superskoj i alla fall. Sen sålde jag på och festade natten lång. Kom hem vid 05 imorse och mår idag som jag förtjänar haha!Jag önskar att alla kunde få en så bra möhippa som jag fick. De hade verkligen tänkt på allt! :)
    Å va härligt det låter!! Jag var också och spelade in en skiva igår, var var du?
  • emertin

Grattis alla nyblivna fruar! Hoppas att ni alla fick en fantastisk bröllopsdag!

• emertin

Tindre - Jag var också nervös inför möhippan, borde inte ha varit det eftersom det var min syster som höll i trådarna men jag kände mig pirrig i alla fall.

Hade inte den blekaste om att det skulle bli igår eftersom vi bokat tid med prästen så det var riktigt lyckat.

Svar på tråden September 2009 del. 5