-
Nu har jag lagt upp min klänning själv (för hand) så att Mejan ska kunna fokusera på din klänningTesshjärtaFred skrev 2009-08-30 20:51:41 följande:Tindre, du kan väl lugna dig tills efter nästa vecka är du snäll? Så att hon hinner klar med min klänning menar jag.
-
Godmorgon, hoppas att alla sovit gott.
Jag drömde mardrömmar om att mina glasögon sprack.... skönt att det bara var en dröm.
Idag ska jag åka och hämta min vigselring, känner mig så nervös!! -
Tack tackTesshjärtaFred skrev 2009-08-31 10:45:58 följande:Åh Emertin du är en hjälte!
-
ARG!!!!!!
Ringde till Kaplans och dom skulle precis börja med min ring som skulle varit klar idag!!!!! Hon frågade om jag hade bråttom så att dom skulle skynda sig att fixa den, nej tack!
Sen sa hon något spydigt om mig när hon trodde att hon kopplat bort mig och undrade om det räckte att dom var klara till imorgon efter fyra.....
Känns skit!!
Förutom det så hade floristen som jag bestämt möte med idag glömt bort mig så han tyckte att jag kunde komma imorgon.
Blir så ledsen!!!!!! Jag har för f-n en liten unge som inte tycker att det är jättekul att åka till stan och det är ett projekt att ta med honom. Är inte bara att åka in som dom tycks tro. -
Min mamma tyckte inte att jag skulle hämta ringen alls, men jag har redan betalt halva så det är bara att bita i det sura... Men det känns inte bra alls!!!! Har ju oroat mig så mycket över att den inte ska se ut som jag har tänkt mig och det här gjorde inte att magkänslan blev bättre.Igia skrev 2009-08-31 14:53:07 följande:Människor... Jag förstår inte varför de sätter ett datum och blir sura när man ringer och hör med de.... Du borde få rejäl rabatt på ringen när hon dessutom är otrevlig. Floristen: tror han att du inte har ett liv eller? Kan ju ha annat inplanerat vare sig man har barn eller inte.
-
Min syster ville ha telefonnumret och ringa och skälla på dom.Igia skrev 2009-08-31 14:59:53 följande:Emertin: förstår det. Kan du inte få prata med nån annan där och säga till om hur hon har betett sig?
-
Vad hade dom för ursäkt?Sjuttiosexan skrev 2009-08-31 20:35:10 följande:Men vad är det för fel på folk som osa:r att de kommer och sedan ringer en vecka innan och säger att de inte kan?! Jaaaa men det blir ju jäääättekul nu när festprogrammen och stor karta över bordsplaceringen tryckts. Jag är överbridezilla nu men jag känner för att ringa upp dem och tala om för dem att de inställer sig och ser glada ut tills middagen är över! Grr..
-
Idag var jag och skulle hämta min vigselring... men jag är fortfarande utan både den och förlovningsringen för den behöll dom. Kan säga att det inte var många rätt dom hade gjort
Fel modell, fel storlek, fel gravyr och fel passform.....
Hoppas att dom har satt i rätt diamant men det är ju inte att ge sig sjutton på.
Dom ska göra om hela ringen från grunden och kan inte lova att den är klar till vigseln, känns sådär måste jag säga...
-
Jag nojjade mig lite för det tidigare, men nu orkar jag inte oroa mig mer känner jagArwent skrev 2009-09-01 20:32:11 följande:Hej!Nu har jag inte läst här på länge men jag börjar bli orolig att alla gäster ska vara sjuka i svininfluensa dem 19:e. Eller att vi blir sjuka. Är ni rädda för det?
-
Jag fattar nada, men samtidigt har jag känt mig på ganska länge att den skulle bli fel. Men att den skulle bli så här fel det kunde jag inte ens drömma om....TesshjärtaFred skrev 2009-09-01 21:33:08 följande:Men nej, stackars dig! Gud vad vi har motgångar allihop. Hur kan de göra så fatalt fel, det låter ju hur knäppt som helst?Jag ska prova klänningen i morgon kl 10 iaf. Fick en släng av nervositet förut eftersom hon sa att den var i silk, men jag mailade henne och hon försäkrade att det är sidentyg och hon skrev att hon just pressat den och att den är jättefin. Ska bli kul att se den i morgon!
Skulle ju hämtat den igår men när jag ringde så höll dom på med den...... då hade dom haft den i två veckor!! Ja ja, det får lösa sig. I värsta fall får jag låna en ring av min mamma har hon lovat.