Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

TesshjärtaFred - Låter som en fantastisk dag!

• emertin

Nu är min sambo på svensexa.... dom kom hit och hämtade honom strax före halv åtta. Känner mig fånigt nog aningen nervös.... Någon annan som känner/kände det så?

• emertin

Jag är inte nervös för att dom ska plåga honom, snarare för att dom ska sluta på strippklubb eller att han ska stå på stan och sälja kyssar eller något liknande.....

Men men, man måste väl lita på den man gifter sig med antar jag

Trudilutt skrev 2009-09-19 16:31:37 följande:
    Visst va jag nervös för att de skulle plåga min älskling! Men jag tänkte att det är ju ändå ens vänner liksom... De vill ju inte han nått illa Dessutom kommer ju det tillfällen som vi kan ge igen på
  • emertin
    carolaj83 skrev 2009-09-19 17:06:24 följande:
    mig gjorde det inget om dom skulle gått på strippklubb vi lever öppet förhållande o kommer även göra det efter bröllopet
    Då är det ju en annan sak... vi lever i ett väldigt stängt förhållande
  • emertin

Fick precis ett mms med en bild på min stackars karl på en rondell-älg, endast iförd "mankini".....

• emertin

FruKråka - Låter som ett fantastiskt bröllop

• emertin

Nu har jag skaffat mig hotmailkonton med mitt nya efternamn, känns häftigt

• emertin

Nu har jag bokat tid för nagelförlängnig, grubblar över om jag gjort rätt eller inte...... Tänk att jag ska vara så velig

• emertin

Bride in the city skrev 2009-09-21 09:42:17 följande:

Det blir säkert bra! Bra att du bestämt dig! Var blir det?
    Jag ska till en bekant som är nagelteknolog, tyckte att det var lite väl dyrt men men, det får jag väl unna mig
  • emertin

Sitter och försöker knya sidenband runt våra festhäften, vilket himla pyssel!!! Dessutom går det åt mycket mer band än jag trott..... Vet inte hur jag måttar

• emertin

Ring och snacka med dom, det kanske har blivit något missförstånd...

carolaj83 skrev 2009-09-21 13:31:19 följande:
    JÄVLA IDIOTER....ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....
  • emertin

Idag har jag hämtat min vigselring (äntligen) och den är fantastisk!!!!!!

Nu gör det inget att det varit så mycket strul och att det tagit sån tid för den är så fin!!

Tyvärr hade dom missat att rodinera och fixa min förlovningsring men med tanke på allt annat tidigare strul så var det väl inte mer än väntat...

• emertin

Hej tjejer, vi få som är kvar

Tänkte höra hur ni andra tänker angående slöja, verkar inte som om det är så vanligt längre....

• emertin
    alltidvi skrev 2009-09-23 09:42:09 följande:
    Jag kommer att ha min mormors slöja under vigsel och sedan byter jag till ett hårflor. Hade tänkt att ha bara flor först, men det känns ju lite speciellt med mormors slöja så det får bli det också.
    Jag kommer att ha min mammas slöja
  • emertin

Igia - Grattis till ett fantastiskt bröllop!

• emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-09-23 16:32:26 följande:
    Hej igen tjejer. Hänger kvar här ett tag för att följa er hela vägen, ni som är kvar?September har ju bjudit på fantastiskt väder hela månaden, tror att den sämsta lördagen var den jag gifte mig. MEN, om det är någon som är intresserad av ett paraply för två i ivory, just in case så har jag ett att sälja. Jag har lagt in en annons på köp och sälj.
    Va gullig du är som stannar kvar

Om prognosen stämmer så blir det sol för oss också på lördag.
  • emertin

Nu är jag också fru!!!!!

Känner mig obeskrivligt lycklig och precis så där nykär som thildamy skrev tidigare

Allt gick fantastiskt bra, fotografen var jätteduktig, vår son uppförde sig exemplariskt, solen sken och alla gäster var glada och nöjda

Hoppas att ni andra hade det lika fantastiskt!!

• emertin

å va härligt det är att vara fru! men va konstigt det känns fortfarande

min man pratar precis i telefon och jag ropade att han skulle hälsa från mig och då sa han - min fru hälsar
    till personen i telefonen, kändes stort!!!

har lagt in några bilder i mitt galleri

Svar på tråden September 2009 del. 5