September 2009 del. 5
TesshjärtaFred - Låter som en fantastisk dag!
TesshjärtaFred - Låter som en fantastisk dag!
Nu är min sambo på svensexa.... dom kom hit och hämtade honom strax före halv åtta. Känner mig fånigt nog aningen nervös.... Någon annan som känner/kände det så?
Jag är inte nervös för att dom ska plåga honom, snarare för att dom ska sluta på strippklubb eller att han ska stå på stan och sälja kyssar eller något liknande.....
Men men, man måste väl lita på den man gifter sig med antar jag
Fick precis ett mms med en bild på min stackars karl på en rondell-älg, endast iförd "mankini".....
FruKråka - Låter som ett fantastiskt bröllop
Nu har jag skaffat mig hotmailkonton med mitt nya efternamn, känns häftigt
Nu har jag bokat tid för nagelförlängnig, grubblar över om jag gjort rätt eller inte...... Tänk att jag ska vara så velig
Bride in the city skrev 2009-09-21 09:42:17 följande:
Sitter och försöker knya sidenband runt våra festhäften, vilket himla pyssel!!! Dessutom går det åt mycket mer band än jag trott..... Vet inte hur jag måttar
Ring och snacka med dom, det kanske har blivit något missförstånd...
Idag har jag hämtat min vigselring (äntligen) och den är fantastisk!!!!!!
Nu gör det inget att det varit så mycket strul och att det tagit sån tid för den är så fin!!
Tyvärr hade dom missat att rodinera och fixa min förlovningsring men med tanke på allt annat tidigare strul så var det väl inte mer än väntat...
Hej tjejer, vi få som är kvar
Tänkte höra hur ni andra tänker angående slöja, verkar inte som om det är så vanligt längre....
Igia - Grattis till ett fantastiskt bröllop!
Nu är jag också fru!!!!!
Känner mig obeskrivligt lycklig och precis så där nykär som thildamy skrev tidigare
Allt gick fantastiskt bra, fotografen var jätteduktig, vår son uppförde sig exemplariskt, solen sken och alla gäster var glada och nöjda
Hoppas att ni andra hade det lika fantastiskt!!
å va härligt det är att vara fru! men va konstigt det känns fortfarande
min man pratar precis i telefon och jag ropade att han skulle hälsa från mig och då sa han - min fru hälsar
till personen i telefonen, kändes stort!!!
har lagt in några bilder i mitt galleri