-
Va? Det är inte så vanligt att dom har stängt i augusti, brukar ju vara juli..... Ring och hör om dom kan göra ett undantag.TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 15:42:29 följande:Åh nej!!!!!! Lilly brud och fest har stängt på lördagar i augusti och på fredag! Jag som tänkte kolla där i helgen. *suck*
-
Och jag fick mens idag precis som jag befarade Faan om det ska tajma bröllopet
-
Så tråkigt med din kompisthildamy skrev 2009-08-26 19:25:27 följande:Jo tiden rinner iväg såg att du oxå är mer el. mindre som mig sönder stressad jag trodde att när det är 15 dagar kvar så är alla gäster klara men... våran toastmadame / tärna / bästa kompis kommer inte ok då... 6 personer föll bort från bordsplaceringen bara att börja tänka om blir så d-jvla less när det krånglar men ser det från den ljusa sidan snart blir jag ju gift och så länge han kommer och säger JA så är allt annat oviktigt
-
Vecka 6?!?!? Då kunde hon väl ha varit med på vigseln i alla fall kan jag tycka.... om det inte är så att hon kräks hela tiden, då kanske det inte känns så spännande.thildamy skrev 2009-08-26 20:55:04 följande:nja det vet jag inte...Övergravid !!!!Alltså hon e gravid i ca v. 6-9 något sånt och mår illaoch orkar inte komma hit och vara trevligjag tycker inte att det e en vidare genomtänkt orsak
-
Om jag överhuvudtaget ska ha något halsband så blir det min vitguldskedja med en liten diamant som jag fick på min 30-års dag. Armband har jag inte funderat över men med tanke på att jag håller i en brudbukett så tycker jag nog inte att det behövs några armband också.
Har diamantörhängen som jag aldrig tar av mig så dom får sitta på under vigseln också
Kör på Magdalena Ribbings linje, less is more och det jag har vill jag ha äkta. -
Thildamy - Jag skulle nog också föreslå armband istället för halsbandet, om du inte väldigt gärna vill ha det förstås. Hur ser din klänning ut?
Jag har väldigt mycket stenar och glitter och grejer på livet så det kan bli lite för mycket med halsband för mig så jag funderar på att skippa det helt. Armband använder jag aldrig så det blir det inte heller. Hoppas att buketten ska kompensera för det
-
TesshjärtaFred - Då ska du se att det ordnar sig! Om Mejan har sagt att hon hinner få den färdig så får hon säkert det. Huvudsaken är ju att du har möjlighet att åka dit och prova den.
-
Härligt med annonsen, har du skrivit att alla är välkomna till kyrkan?Cookie27 skrev 2009-08-27 12:12:32 följande:Nu har jag satt in en annons i lokaltidningen där vi ska gifta oss (och där jag är uppväxt) att vigseln är den 5/9 kl 15 :)Jag skulle inte gjort det om vi hade gift oss i Stockholm men nu gör vi det för att folk hemma på byn tycker det är så kul med vigsel.
-
Vi har inte beställt några blommor alls till kyrkan... det kanske man skulle ha gjort?!Ellani skrev 2009-08-27 23:07:55 följande:Idag har vi sett våra ringar färdiga. Åhh, vill hämta hem dem o sätta på fingret Helt underbara!!! Provsmakat tårtor, vart i kyrkan o kollat läget, beställt mer blommor till kyrkan, pysslat o fixat vigselprogram iaf på datorn (köpt en ljuvlig rosa tripptrapp stol till dottern) Fått gjort massor, känns skönt! Men det är ju lååångt kvar till 5e sept, är ju först nästa månad!
-
Vi har E-sittning så vi döper inte borden till något.bellrik skrev 2009-08-28 00:48:12 följande:Ellani: Visst är det skönt :)Idag har jag och sambon, som äntligen är hemma, gjort färdigt cdsarna som ska delas ut, bordsplaceringen är i princip klar (vad har ni döpt borden till?) vi har träffat prästen och gått igenom vigeselaktsordningen. Äntligen börjar det rulla på. Min ring var hur söt som helst och klänningen är färdig provad. Äntligen börjar det bli på riktigt!